Tijdens het logeren bij familie (met het hele gezin) wees mijn vriend mijn oudste dochter (4) erop dat ze niet aan het stopcontact moest komen. Ze zou samen met mijn jongste die in een campingbedje lag gaan slapen op een kamer. Ze waren beiden doodmoe dus ze zou niet eens op het idee gekomen zijn... Toen begon de ellende; ze wilde niet meer in de buurt van het stopcontact. Matras anders gelegd, stopcontacten verstopt door voor allebei er een grote tas voor te zetten. Familie had denkbeeldig beneden de stopcontacten "uitgezet". Maar niks helpt. Ze is er heel erg van geschrokken! Ze is uiteindelijk in slaap gevallen om na een uur overstuur wakker te worden. Ik mocht haar niet alleen laten en ze vocht tegen de slaap. Uiteindelijk na 45 min bij haar gezeten te hebben mee naar beneden genomen waar ze onder een dekentje direct in een diepe slaap viel. Die nacht heeft zij bij mij geslapen en mijn vriend bik de jongste omdat ik haar had beloofd niet alleen te laten. Ze is echt ontzettend bang! Dit ken ik Helemaa niet van haar.. Maar dit speelde een week geleden! Hoe kan ik hier nou het beste mee om gaan?
Ocharme. Stopcontactbeveiligers aanbrengen? Dan zit er een dopje voor. (Ik neem ze altijd mee als we elders slapen, maar dl is dan ook nog maar 2)