Dat denk ik ook. Al zou ik zelf wel persoonlijk gaan condoleren, zeker omdat ze gewoon tegenover je woont.
Ik zou ook persoonlijk even langs gaan. Het is geen gemakkelijke situatie, maar ze zal het echt wel waarderen. Misschien een pannetje eten meenemen?
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt. Elk gebaar is in dit geval waarschijnlijk prettig voor je buurvrouw. Ikzelf zou even langsgaan en de kaart persoonlijk geven. Een bloemetje zou ik niet doen, maar dat is denk ik omdat ik dat niet gewend ben. Aan een kaart kan ze later ook nog veel steun halen, een bloem blijft niet eeuwig staan natuurlijk.
Ik zou persoonlijk een kaart gaan brengen, wel zo persoonlijk. Bloemen vind ik meer bij een felicitatie horen tenzij er in de kaart wordt aangegeven dat bloemen op prijs worden gesteld en die dan mee gaan op de kist.
Ja ik vind het een beter idee om de kaart persoonlijk af te geven kk denk dat ik er plantje bij doe, en ik ga straks toch zoete broodjes bakken en misschien neem ik rr een paar van mee. Ik ga mjjn man mer vragen durf niet echt alleen..