Poppenhuis opknappen??

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

#1 liebrando, 10 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2011
    Ik wou al heeeeeeeeel lang voor me meisje een mooie poppenhuis voor op haar kamer. Maar die dingen waren zelfs op marktplaats nog zo duur dat het er gewoon niet van kwam. Nu heeft mijn lieve papa een hele mooie grote voor haar gevonden, waar ik super happy mee ben. Hij moet alleen even opgeknapt worden. Andere kleuren enz...Nou wou ik hem graag in de Pip Style Studio thema maken. Maar......het behang is zo duur alleen 1 rol al 35,00 euro. En de stoffen zijn ook enorm duur, ik kan dat dus niet kopen. Hebben jullie misschien tips hoe ik hem toch in pip style studio thema kan maken zonder dat het me geld kost of zo weinig mogelijk? Hij is echt heel mooi en groot dus er moeten nogal wat behangetjes in en op......

2. liebrando

niemand idee? Ik wil hem zowiezo wit verven dat hebben we hier gelukkig nog. Moet alleen even ideeen hoe ik hem kan bekleden in de pip style studio thema.....

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Proberen te googlen op Pip behangstalen, vaak kan je dan gratis of voor weinig stalen bestellen.

Anders op marktplaats..

4. liebrando

oja dat kan ik eens proberen op google! Goeie een!

heb al op marktplaats gekeken maar daar vragen ze zelfs nog beste prijzen voor een klein stukje behang! Weet dat het hele dure behang is maar goed zoveel betalen voor een klein rest stukje vind ik ook nogal overdreven.....

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miss dan een andere stijl uitkiezen?
    die er wat op lijkt?

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou zeggen ga naar eenbouw markt en ga daar staaltjes uitzoeken mischien niet helemaal pip maar waarschijnlijk wel look a like

7. liebrando

bij de bouwmarkt zijn ze steeds op, heb al een paar keer gekeken maar schijnbaar zijn ze heel gewild daar haha....

misschien toch maar opgeven en een andere stijl zoeken die er een beetje op lijkt. Zal eerst op google nog even zien of ik gratis samples kan vinden anders houd het op en moet ik wat anders verzinnen...

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Misschien kan je via marktplaats nog restjes krijgen van mensen die iets over hebben van pip behang?

9. liebrando

ja wat erop staan zijn restjes maar daar vragen ze dus ook nog de jackpot voor. ik moet dus verschillende stukjes hebben. Als ik dat koop op marktplaats kan ik bijna wel een hele rol gaan aanschaffen van 1 kleur....

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kijk eens op kleurmijninterieur daar verkopen ze behang per meter. Ook pip, voor 5 euro!! Ze hebben ook staaltjes

11. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik heb op marktplaats wel het 1 en ander gezien.. Iemand die stalen aanbied voor geloof 8a 9 euro voor 5 a4 stalen...
    Hoeveel meter heb je denk je nodig?

12. liebrando

euh goede vraag het zijn 7 vrij grote hokken....

13. liebrando

bedankt voor de tip, zal eens even kijken!

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
  15. liebrando

16. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    En anders bestaan er denk ik ook wel behangetjes die erop lijken maar dus niet de naam pip dragen. Misschien dat je daar goedkoper aan kan komen.

17. liebrando

Ja dat kan ik ook altijd nog zien. Het gaat me niet om de naam maar om de stijl die ik leuk vind.

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    google, afbeelding opslaan en dan printen??

Deel Deze Pagina