Mijn vriendinnen willen een babyshower voor mij organiseren en vragen wat ik nog wil hebben. Maar ik vind het zelf ontzettend leuk om te shoppen voor de baby, wou de uitzetlijst al compleet hebben en heb dus eigenlijk alle praktische dingen al gekocht. Kleertjes hoef ik niet, want we weten het geslacht niet, en unisex kleding heb ik wel genoeg. Ik kom zelf niet verder dan een boxmobiel. Verder las ik wel wat positieve dingen over een kipkep woller, maar heb je dat echt nodig? En een dooky? Is dat handig? Graag hoor ik of jullie nog ideeën hebben voor leuke cadeautjes, of waar jullie zelf blij mee waren.
Ja een kipkep woller is heel fijn. V-tech puppy rammelaar (echt favoriet hier) Baby gym Box mobiel (ook favoriet)
Zwangerschaps massage ! (Dat hoop ik te krijgen als er een shower voor mij georganiseerd wordt haha )
Wij hebben de babylijn van de Rituals gevraagd als cadeautjes. In totaal (mocht je de hele lijn willen) 6 stuks. Zijn dan kleine cadeautjes voor meerdere personen rond de €10.
Ik heb een newbornshoot gekregen, vond ik echt heel erg tof! Verder inderdaad een leuke babgym, verzorgingsproducten voor de baby en voor jou. Een boxmobiel en dan bijvoorbeeld de hele lijn? Zoals maxicosi spanner, rammelaar, bal ed. Mooie voorlees/prentenboeken
ik heb er van alles op staan: badspeelgoed badjasje zwembroekje zwemluiers nijntje zilveren spaarpot rugzakje plus boekje voor gastouder nijntje bestek plus melamine servies puckabag 4 seizornen tripp trapp voorleesboeken kadobonnen: hema, nappy’s, prenatal, vvv leren slofjes baby’s eerste jaar pauline oud verschoonmatje kipkep weleda producten babygym speelboog
Wij kregen een mooie babygym! Erg veel plezier van gehad! Verder ben ik fan van alle Dooky producten, dus die kun je zeker vragen. Ik heb zelf wel eens een stroller hook gegeven, ook heel veel gebruikt.
Draagzak/doek Hydrofielen (met 15 a 20 kom je wel uit de voeten ) Praktische dingen als een neuszuigertje, zonnebrand, zetpillen, nagelknipsetje Abo op leuk tijdschrift voor jezelf Mooi doosje waar je alle belangrijke dingen in kunt bewaren zoals het eerste pakje, echo’s
Draagdoek Mijn eerste naar boek of variant Opa/oma/papa/mama vertel eens boeken Serviessetje Besteksetje Oppasbon
Invulboek voor kraambezoek Baby shower glove Knuffels Evt kamer accessoires (kijk eens voor bijvoorbeeld slingers van Kids ware) Evt bon om na de bevalling kleertjes te kopen voor het geslacht van de baby, evt van niet zo gangbare merken. Verzorgings producten Evt iets lekkers voor jezelf Kipkep vond ik wel fijn voor mezelf maar voor de kleine niet gebruikt. Dooky vond ik een onding maar de meeste vinden het heel handig.
Koeka spullen Babyzwemmen Dooky Eerste zilveren bestekje Zilveren spaarpot Wagenspanner Boxmobile Babygym
Dooky vind ik wel handig. Koeka omslagdoek Leuk speelkleed Newbornshoot? Rituals voor je baby (of voor mama ) Draagzak of draagdoek