Wat een scheet! Vind siamezen echt geweldig! Zo'n leuk karakter. Helaas mag ik er zelf geen 1 zo jammer! Kat van mijn moeder eet spinazie, ook al zoiets raars haha
haha geweldig he hoe idioot sommige katten kunnen doen hihi. Hier hebben we er 5 ( voorheen 6 ) en die eten ook van alles. Cake-beslag, en de uiteindelijke cake is ook niet veilig. We moeten er echt aan denken om de cake in een kast te zetten, want zelfs inpakken in folie is niet goed genoeg. Het zijn gewoon heerlijk beesten
Geweldig om allemaal te lezen Ik kan niet wachtten tot volgende week dat wij onze kitten mogen ophalen Ik weet wel nog een kat van mijn ouders die kwam altijd de muizen brengen en deed altijd de hond na. Meneer kon zelfs blaffen
Haha o wat leuk!!! Ik heb ook 2 van die mafkezen.......Summer en Breezer Breezer is gek op chocomel. Hij herkent zelfs het pak en perforeert hem dan aan de onderkant. Slurpen dat ie dan doet. Hij jat ook echt alles. We hebben hem alleen altijd door, want hij is niet zo stil. 7.5kilo dus sluipen zit er niet in. Summer gaat altijd mee onder de douche. Ze vind het heerlijk. En mest vreemde wat ze doet.....ze gaat altijd boven op de deuren zitten. Vraag me niet hoe ze er boven op komt, maar het lukt haar op bijna elke deur in huis. Probleem is dat als je niet doorhebt dat ze daar zit en je gooit de deur met een zwiep open dat je dan een kat in je nek hebt hangen. Ik zou niet zonder ze kunnen En na de zomer komt er een boxer pup dus dan kunnen we helemaal onze lol op
Leuk die gekke droppies. Onze kat is een keer in een melige bui in het aquarium gesprongen toen we ermee bezig waren. Dat vond ze toch niet zo leuk achteraf.
Hahaha ik zie dat al helemaal voor me; kom je de keuken in, zit er 1 de chocomel op te drinken en de andere hangt in je nek omdat de deur te hard open ging De katten van een vriendin van mij jatten de wattenstaafjes/wattenschijfjes uit de badkamer en pluizen die vervolgens helemaal uit echt grappig; kom je naar een dag terug is het hele huis vol vlokjes
die van mij is er trouwens wel eens vandoor gegaan met een hele kipfilet .. moest even naar de wc onder het koken kom ik terug weg vlees hahah nou meneer zat lekker te smakken buiten hahahaha en wij een vlees vrije avond gehad hahaha hij is er nu niet meer maar vroeger in in de ochtend als hij eten wou of moest plassen ( een buiten kat dus geen bak ) sprong hij op mijn hoofd terwijl ik sliep nou kan je je dat voorstellen en katten kont op je gezicht je schrikt je te pletter en zegt meneer een keer MIAUWWWWWW zoiets van zeg komt er nog wat van dame ik wil verzorgt worden en dat vaak om 5 uur in de ochtend .. ik hou van kat maar jeetje wat een uren die er op aan hielt hahahah
Een van mijn katten had laatst een zak koffiebonen van het aanrecht gegooid, en opengemaakt, nou werkelijk, overal koffiebonen. Dat kan een kat toch niet lekker vinden?? Maar mooi dat ze het een paar dagen later weer deed.... Maf beest. We kunnen hier ook echt niks laten liggen want ze gaan ermee vandoor. Mijn ouders hebben een witte kat en als ze wat te snaaien op tafel hebben gaat het beest achter een plant liggen die op tafel staat, zo van je ziet me niet (witte kat.... duhhhh), en dan heel voorzichtig met pootje richting snaaiwerk. Als je kijkt blijft hij stil liggen en als je weer wegkijkt schuift het pootje weer richting snaaiwerk. Hahaha, maf beest! beest is overigens ook dol op chips....
Ow ja, ook zo grappig en herkenbaar, de filmpjes van Simons Cat.... Net of het die van mij is hahaha!
Simon's Cat, jaaaaaaaaaah, geweldig! Voor de mensen die het niet kennen, hier de link: The Official Simon's Cat Website
Hier geen katten die bananen vangen, maar ik had een kater die plumeau's deed vangen. Zit je televisie te kijken, komt het huisgenootje van mijn ex de plumeau terug brengen en legt hem onder het aanrecht, in ene verdwijnt Felix de keuken in en komt terug met de plumeau in zijn bek en hij was net 5 maandjes! Het zag niet uit! De plumeau was groter dan hij hahaha maar een lol dat ie er mee had Bekijk bijlage 144435
wat een geweldige kat haha die van ons vraten ook altijd van alles uit, nu niet meer, ja kotsen in de box als ik er niet ben das minder grappig.
Ik had een kat die ging in een lege vissenkom liggen En een andere kat (die we helaas toendertijd weg moesten doen omdat ze me dochter aanviel) die ging mee in bad. Liet zich er helemaal inzakken en bleef met der voorpootjes en de koppie over het randje hangen. Afwassen was dan ook geen doen, die dook meteen onder de kraan Owja ze was ook gek op shoarma, maar dan alleen met knoflooksaus