Hier geen tussendoortjes tot dat het eten op is. Broodbeleg mag ze zelf kiezen dus daar hoeft ze niet over te miepen. Als de ontbijtboterham niet op gaat krijgt ze geen koekjes/snoepjes tot de boterham op is. Werkt hier goed. Qua Warm eten zijn we gezegend met een zeer makkelijke eter. Ze lust alleen geen worteltjes. (Maar als die door de macaroni groente zitten gaan ze wel op). Verder eet ze alles. Zelfs Aziatisch wat ik graag kook eet ze met smaak op. Heeft ze liever dan dat we chinees halen.
Update, er is nog niet veel veranderd. Hij weet dat hij hetzelfde krijgt als ons, wel wat opgeleukt, minder,... het frustreerd hem dat er geen boterhammetje voor hem klaarligt Hij heeft geproefd: omelet, gebakken uitjes en kroepoek straks krijgt hij weer een omelet wat wij voorlopig een beren pannenkoek noemen. Berenvormpje De 100% pindakaas heeft hij ook geproefd. Snie lekker . De papa vond het wel lekker want de dag erna vond ik het nergens. Had hij de hele pot meegenomen naar het werk Samsonworst, snie lekker. Niet geproefd gewone pindakaas. Snie lekker net een boterham gemaakt met aan 1 kant choco, andere kant een dun laagje pindakaas en hij heeft het lekker opgegeten. Keek me wel even heel vals aan toen ik zei dat hij pindakaas had gegeten ook extra puur chocolade gekocht voor als lekkers en dat vind hij heel lekker. We gaan zo nog even door
Mijn oudste van bijna 5 is een enorme miep met eten. Ook al maken we een schotel dan is het wel de kruiden die ze niet lust. Zelfs haar favoriete bami en macaroni was de laatste keer niet goed. Véééél teveel groenten. Ik ben er helemaal klaar mee. Ze eet wat ze krijgt en anders heeft ze pech. Ze krijgt in haar trommel naar school komkommer of tomaatjes mee dus ze krijgt wel groenten binnen. Ze zegt dat ze alleen maar ongezond lust. Dus ik heb haar net een plaatje laten zien hoe ze er uit komt te zien als ze alleen maar ongezond eet. Toen was ze even stil...