Hallo dames, als je goed kijkt, waar ik de pijltjes bij neergezet heb, kun je een dun lijntje zien. Ik ga morgen trouwens weer testen, maar wou aan jullie vragen of jullie het ook zien!! je moet echt heel goed kijken! Hier zo in het echt zie je het veel beter!! Liefs
Na heel goed kijken zie ik het inderdaad. Was die er binnen de afleestijd? Succes morgen! Edit: hoeveel DPO zit je?
Inderdaad MamaIII binnen 5 minuten! 3 dagen dpo. Je moet ook echt een beetje de foto bekijken, er weer van weg kijken en dan nog is kijken...! Bedankt voor de reacties!
Daar sluit ik me bij aan. Op 3DPO is het bevruchte eitje nog onderweg naar de baarmoeder en is er dus nog geen HCG aanmaak.
Oh sorry dames, ik wist niet goed wat dpo betekende, en had het opgezocht, en vluchtig gelezen waarbij ik dacht dat er; dagen na je verwachte menstruatie stond, maar er staat ovulatie. Sorry! Uhm dat vind ik moeilijk uit te rekenen, ik ben dus 3 dagen over tijd..
Oeh.... Over tijd? Ik zie wel iets, ik kan m dus bedenken te zien. Ik beschouw m negatief. Maar als het wel een streepje is wat ik denk te zien, dan echt veel te licht voor 3 dgn na nod.
Weet je wanneer je eisprong is geweest? Hoelang ben je zonder anticonceptie? Als je al overtijd bent en zo test dan ben je niet zwanger. Deze is negatief.
Dames ik heb toen 4 dagen overtijd een bijna niet te zien positief streepje gehad en was dus echt zwanger. De een maakt minder aan natuurlijk. Vriendin van mij heeft na een week overtijd pas licht positief getest en is nu 13 weken geloof ik
ik denk ook negatief: ik heb duidelijkere streepjes op de kv gehad die uiteindelijk ook negatief bleken te zijn. voor 3 dagen na nod is dit zeker geen positieve test.
Als ik mijn scherm kantel zie ik idd een streepje. Heel licht voor 3 dagen over tijd. Maar mss heb je je ei toch iets later gehad dan je dacht? Streepje en over tijd kan heel goed betekenen dat je zwanger bent hoor. Ik hoop dat je over een paar dagen een duidelijkere test in handen hebt. Laat je het hier weten?
Ja ik zie iets ja. Maar wat de andere meiden zeggen, voor 3 dagen overtijd is dit wel een kleine kans dat het echt iets is.... Ben je normaal erg regelmatig. Ik zou er morgen/overmorgen nog eens 1 doen om te kijken wat er gebeurd.