hoe een man kan veranderen tijdens je zwangerschap!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Leuk zeg zo'n lieve en gulle man. Geniet van je verdere zwangerschap.
     
  2. mel1977

    mel1977 Actief lid

    Leuk leuk zo'n man die zich zo lekker laat gaan! Hier thuis nog zo een en ik vind het geweldig! Niets is te gek voor zijn eerste spruit, graag het beste van het beste en kleertjes... van alle maten en kleuren één graag (dat is wat overdreven, maar als het aan hem zou liggen dan gaat het wel zo)

    Bij ons is het heel simpel: het is onze eerste, we hebben er 3 jaar op moeten wachten/hopen en dan "overdrijven" wij misschien een beetje in andermans ogen.

    Trouwens, ik heb de afgelopen 7 maanden ook steeds weer nieuwe kleren moeten kopen waar ik nu toch eigenlijk (stiekum) wel een beetje uitgegroeid ben. Nu wordt er gezegd dat ik maar geen nieuwe kleren meer moet kopen, dat is zo zonde voor de laatste 5 weken... nou en...

    Voor de topicstarster: lekker van genieten hoor meid, ik vind het nog steeds een bijzondere gewaarwording zo'n enthousiaste papa in spe... ik heb ze wel anders gezien...

    Groetjes Mel
     
  3. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik zou zeggen, geniet er lekker van. Dat anderen het zonde vinden, moeten ze zelf weten. Als jullie dat niet vinden is het toch goed?
    Geniet van je zwangerschap en je gulle man, haha.
    xxx
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Als het kan, leuk dat je zo enthousiast bent! Ik zou dan persoonlijk ook wat grotere maten kopen, zodat je even vooruit kan met wat je hebt.

    En tsjah, ik vind 't ook een beetje zonde. Zeeman is voor mij ook goed. Maar ja, wij hebben nu eenmaal geen 200 euro voor zoiets, dat zit er gewoon niet aan.

    Sorry voor deze reactie, want daar zit je vast niet op te wachten. Als je het onzin vind, dan vergeet je 't maar gewoon weer.

    Geniet van je zwangerschap en veel shopfun!;)
     
  5. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ach meis , wat een domme reacties omdat je met 200 Euro spulletjes voor de baby gaat kopen ( doe ik ook hoor)
    Het is maar waar je je geld aan uitgeeft, daar heeft iedereen weer een ander doel voor.

    Leuk dat je man zo meeleeft want daar ging je topic om..
    Mijn vriend ook. Ik krijg dan wel geen geld mee ( ben zelf degene die het meeste verdient) maar hij koopt heel graag kleertjes voor de baby, en komt daar zelfs mee thuis, helemaal blij.
    Dat terwijl hij voor zichzelf kleren kopen maanden kan uitstellen :)
     
  6. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Geweldig toch! Tja en 200 blijft 200 of je het nou uitgeeft aan dure/goedkope kleding :p

    Begrijp de reacties van sommigen hier niet, de TS is erg enthousiast over haar aankopen, dan ga je die pret toch niet drukken?
     
  7. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Dat vind ik nou ook Wendy....
     
  8. Lenthe

    Lenthe Bekend lid

    2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ongelofelijk wat een afgunst hier! Mijn mond valt er van open. Dat wordt niet verkeerd geinterpreteerd hoor, het is overduidelijk.

    Ik geloof niet dat de topic-starter beweert dat kleertjes van de Zeeman voor haar niet goed genoeg zijn. Maar de kleertjes die haar man koopt zijn ongetwijfeld heel erg mooi en leuk. En zij en haar man hebben veel geld te besteden. Heerlijk voor ze. Zonde van het geld? Als ik geld uitgeef aan -ik noem maar iets- een avondje stappen met mijn vriendinnen, is dat dan ook zonde? Laat iedereen dat lekker zelf bepalen.

    Geniet er lekker van hoor, zo'n man die helemaal dolenthousiast is over zijn aanstaande kindje! Iedereen heeft een eigen manier om dat te uiten en met die van jou zit het helemaal goed. Passen de kleertjes straks niet? Jammer. Dan heb je in ieder geval veel voorpret gehad en zet je ze lekker op Marktplaats.
     
  9. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik verbaas me dus ook even.
    Ik kan dus eigenlijk geen afgunst lezen...

    Je schrijft op een openbaar forum. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als je alleen maar wil horen 'wat gaaf' dan zit je op een forum verkeerd.

    Al zou ze 1000 euro uitgeven aan kleding... ze moeten het zelf weten. Heerlijk juist als je het onbezorgd kan doen en als je vent zo enthousiast is terwijl ie normaal 'zeurt' als je teveel uitgeeft ;)

    Maar mensen mogen toch wel zeggen dat ze het zelf anders zouden doen?
     
  10. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Helemaal eens met Evelieveling!
     
  11. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Maar waarom zou je het zeggen? Wat heeft de TS daar aan en wat levert het jezelf op?
     
  12. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Mag je dan alleen maar kussieknuffiekroel doen?
    Alleen maar met alles eens zijn? :rolleyes:
     
  13. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lijkt me gezellig! Nee neem van mij aan dat ik de laatste zou zijn die aan kussieknuffiekroel doet, echter zie ik van sommige dingen het nut niet in ;)
     
  14. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    En anderen blijkbaar wel. Laaaaat ze! :)
     
  15. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Leuk dat je man zo meeleeft. Ik vind de merk kleertjes ook zooooo leuk ;) Maar persoonlijk zou ik het niet kopen. Misschien wel als ze wat groter zijn en er wat langer mee kunnen doen!
    Ik zou liever een hele mooie luxe kinderkamer willen hebben (ofzo).

    Geniet ervan! :)
     
  16. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou jeetje, dat ik me door de eerste pagina doorworstelde, begreep ik uit de reakties ook erg veel jaloezie en afgunst.
    Ik schrik er gewoon van.
    Ik ben ook geen kussieknuffiekroel, maar iemand is enthousiast en dat wordt gewoon de grond in gestampt.
    Laat ze lekker doen wat ze willen, zou ik zeggen. Blijkbaar gaat het goed, dus waarom niet?
    Als t kind er eenmaal is, dan zullen ze wel vanzelf bedaren en dat is vroeg genoeg (als hun bankrekening het zolang toelaat, de mijne geeft al veel eerder op hahaha)

    Ik vind het gewoon geweldig dat je man zo aktief mee doet in het in blijde verwachting zijn (hihihi) en ik heb t ook wel anders gezien (had niet te klagen over mn eigen man, goor) en dat snap ik juist weer niet.
    Geniet er maar lekker van en al hebben jullie echt achterlijk veel kleding: kinderen spugen en poepen alles onder, dus ik ga er echt wel van uit dat alles tenminste 1x gedragen wordt, hoor. En hoe dan ook: de meeste merkkleding blijft gewoon mooier dan zeeman. (zegt een echte zeeman-moeder)
     
  17. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Meis , koop waar je zin in hebt , als je het je kan veroorloven moet je het zeker doen ... ik vond het ook fantastisch leuk om te kopen en ik had ook meer kleertjes voor die kleine dan voor mezelf en ze heeft alles aangehad ! En spijt heb ik er ook niet van gehad .... En wat vader betreft , hopelijk blijft hij zo gul hahahaha ..
     
  18. Niet meer actief

    zoiets mag je niet zeggen want daarom is mijn topic juist gesloten ;)

    Maar ik kan ook geen afgunst lezen, vind het persoonlijk ook zonde van het geld maar moet ook wel toegeven dat sommige gewoon meer te besteden hebben per maand..

    Ik zou zeggen, vind het lief van je man hoor dat hij dit voor de kleine doet, houdt wel een beetje rekeing met wat je straks nog nodig hebt, kan je mischien een beetje sparen voor straks, want oh oh ze groeien zo ontzetten hard die kleintjes!
     
  19. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou minnie, even off-topic, maar mijn reactie is niet echt afgunstig te noemen, graag dan wel even nuanceren,anders voel IK mij weer aangesproken..... even on-topic.... zie mijn reactie. :)
     
  20. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hihi, wat een verschillende reacties. Ik vind dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening, en als je uberhaupt een algemeen topic start zijn er altijd mensen die het met je eens zijn en mensen die het niet eens zijn. Omdat het nu toevallig over geld gaat noemen sommigen op dit topic het afgunst, nou daar ben ik het dus niet mee eens.
    Persoonlijk vind ik dat TS gewoon lekker moet genieten van haar mannetje, die haar en de kleine maar wat graag gelukkig ziet. Maar ik vind dat mensen ook mogen zeggen dat zij het zonde van de centjes vinden, zonder meteen bestempeld te worden als afgunstig. De mensen die zo reageren op andermans reactie zijn in mijn ogen bezig de boel op scherp te zetten en niet diegenen die hun eigen mening geven, waar een forum tenslotte in eerste instantie voor bedoeld is.
     

Deel Deze Pagina