hoe een man kan veranderen tijdens je zwangerschap!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Lekker van genieten hoor meid, is toch heerlijk lekker shoppen voor je kleine! en leuk toch dat je man er zo druk mee is, dat hoor je ook wel eens anders....
     
  2. Niet meer actief

    pas maar op dalijk wordt je net als mij een opschepper genoemd omdat niets goed genoeg is voor je kind en geld geen rol mag spelen

    maar eh laat je mannetje lekker, groot gelijk :)
     
  3. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou het zeker niet zo doen en zou mijn man wel terugfluiten als hij zo tekeer zou gaan.
    Maar wel leuk voor je, jullie hebben iig genoeg kleren, hoef je je daar niet druk om te maken! :)
     
  4. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Merkkleding kun je ook in de uitverkoop kopen hoor! Vooral met 50% kortingen ofzo is het prijsverschil met een h&m ofzo nergens meer!
    Als ik merkkleding koop is het omdat het in de uitverkoop is anders verrek ik het!

    En ik zou niet blij worden als mijn vriend heel veel geld aan die onzin zou uitgeven! En wij hebben een heel goed inkomen met koopwoning enz enz(dus we zouden het kunnen betalen), maar dat doen wij niet! Het is zonde om zo met je geld te smijten!Dat wij een lekkere spaarrekening hebben komt vooral door goed op je centjes te letten!

    En dat sommige mensen vinden dat niets goed genoeg is voor hun kind en dat ze het beste willen voor hun kind(dat schijnt dan merkkleding te zijn) vraag ik me af hoe ze bij het idee komen dat merkkleding beter is dan bijv. H&M?
    Krijg je garantie op de kleding als de baby eroverheen spuugt? :p
     
  5. Niet meer actief

    Zou wat zijn hihi..

    Maar goed merkkleding of zeeman-kleding, heb van beiden wat liggen (merkkleding gekregen hoor, ik koop dat dure spul niet), maar zal je vertellen: de zeeman-kleding gaat vaak langer mee :oops: Heb al paar keer gehad dat die dure kleding zo kapot was :cry: echt zonde dan van je geld..

    Maar, koop waar je je goed bij voelt denk ik dan en als je er je geld voor over hebt, gewoon doen!

    Denk als ik een miljoen won ik ook wel flink ging shoppen hoor hihi :D
     
  6. Niet meer actief

    Mensen moeten zelf weten wat ze met hun geld willen doen, of het verstandig is is niet aan andere mensen om te beslissen persoonlijk heb ik ook wel aardig wat kleertje maar voornamelijk gekregen van andere al en zelf een paar setjes gekocht toen we wisten dat het een manneke zou worden.

    Wat streepjes zegt, apart zetten voor zijn of haar studie (noem maar een zijstraat) zou bv verstandiger zijn MAARJA is verstandiger altijd ook leuker? meestal niet zo haha

    Gewoon lekker genieten als je het kan missen maar wel een beetje voor je kraambezoek overhouden he? die willen ook nog graag wat kado doen :p
     
  7. Niet meer actief

    Overdrijven is ook een vak he :rolleyes:
    Iedereen moet zelf weten waar hij/zij zijn geld aan uitgeeft , MAAR wat ik uit de meeste reacties lees is dat je ook rekening dient te houden met de verschillende seizoenen .Je kunt beter niet teveel van een maatje kopen kopen , want die maattabellen zijn maar een gemiddelde .
     
  8. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Ik ben de laatste die zijn mening niet zal geven, maar hier wordt niet naar gevraagd! Tenminste, niet naar een mening over de hoeveelheid euro's maar over d'r kerel! Vandaar dat ik sommige reacties wat afgunstig vind.
     
  9. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ze verteld gewoon iets uit enthousiasme.
    Volgens mij bedoeld ze er helemaal niks mee wat merk kleding betreft. Het is gewoon een voorbeeld wat ze noemt.

    Wat zijn we toch serieus en kritisch.
     
  10. Niet meer actief

    Ja, maar er is toch niks mis mee dat de andere moeders " tips " geven?
    Het is namelijk harstikke zonde als hun kindje die kleertjes ( bijvoorbeeld ) niet kan dragen , omdat het bijvoorbeeld te koud of te warm is voor dat leuke broekje of jurkje?
    ;)
     
  11. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hier sluit ik me bij aan.. :D
     
  12. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik begrijp gewoon niet dat sommigen zover gaan in het bemoeien met andermans geldzaken , wat ze koopt en hoeveel ze uitgeeft aan iets dat moet ze toch zelf weten , en tips geven kan en mag altijd , maar of iemand nou merkkleding of kleding bij de zeeman koopt daar is iedereen toch vrij in ... en daar hoeft niet zo negatief over gedaan te worden ... de een geeft nou eenmaal graag z'n geld uit aan een dure auto , de ander aan zn huis en sommige aan de kinderen hun kleding ...
     
  13. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Meid, geniet lekker van je enthousiaste man, als jullie het kunnen veroorloven koopt hij het toch lekker? Liever zo als dat het andersom is en hij helemaal geen interesse heeft! Geniet lekker van je zwangerschap, koop baby-armani lekker leeg (;)). Zolang je er maar van geniet, want daar draait het allemaal maar mooi wel om hoor! En nogmaals: wat heerlijk zo'n enthousiaste vent!
     
  14. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    psies wat ik ook bedoel!
     
  15. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    ik vind het hartstikke leuk dat je man zo enthousiast is hoor, gewoon van genieten!

    Het kan trouwens ook andersom met de kleertjes. Mijn kind is anderhalf en past nog in 68/74, ik koop tegenwoordig meestal merk omdat dat gewoon een stuk langer meegaat (en mooi blijft en niet van vorm verandert na een wasbeurt zoals de zeemanspullen die ik heb) en mijn meidje dus maaaaaaaaanden met 1 maat doet ;) O ja, H&M blijft trouwens ook mooi, heb ik ook heel veel van ;)
     
  16. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hihi,wat een reacties!
    We kopen lekker wat we leuk vinden,van V&D tot merkkleertjes...Gewoon lekker wat we leuk vinden hoor!En er is nu ook lekker veel in de uitverkoop,dus dan is het toch helemaal leuk! ;) Gewoon een klein beetje rekenen en niet al teveel in 50-56,maar meer vanaf 62...Ik ben al blij genoeg dat mijn man het zo ontzettend leuk vindt!Als het een jongen was geweest was het vast aan treinen en lego etc opgegaan.Hij is gewoon een blije aanstaande pappa en ik laat hem genieten! :D
     
  17. pekske

    pekske Fanatiek lid

    25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    gelijk heb je!

    er zijn zat mannen die nog nooooooooooooooiiit iets hebben gekocht voor hun vrouw/vriendin, laat staan voor een aanstaande baby.

    goed van je ventje hoor! heerlijk zo`n mee levende man.
    heb ik ook enik geniet er ook van.

    zullen menig vrouwen jaloers op zijn........................
     
  18. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik wilde het ook gewoon ff kwijt,omdat ik het zo leuk vond dat mijn mannetje net zo hard meegeniet!Zeker niet om op te scheppen!Toen we hoorden dat we een meisje kregen,was ik toch wel een klein beetje bang dat hij misschien liever op een zoon gehoopt had,maar hij zei steeds dat hij helemaal geen voorkeur had.Dit is zijn manier van genieten,denk ik!Tja,als zwangere vrouw krijg je steeds van iedereen de vraag 'en...hoe gaat?' en is iedereen bezorgd en de man hangt er maar een beetje bij.
    Daarom ben ik trots op mijn mannetje en dat wilde ik gewoon ff kwijt!Heb hem nu wel even gezegd dat we echt kleertjes genoeg hebben tot volgend jaar winter...haha! :)En aangezien hij er zo lekker van geniet,zijn we nu ook bijna helemaal met het kamertje klaar!Heerlijk...Zo geniet ik én van mijn zwangerschap én van mijn man... ;)
     
  19. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    punt! ;)
     
  20. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    meid ik vind het fantastisch voor je! hééééérlijk van genieten!

    maarrrrr....... er is geen maar! gewoon lekker doén!
     

Deel Deze Pagina