hoe een man kan veranderen tijdens je zwangerschap!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ofgewoon op dit forum, onder het kopje te koop :).
     
  2. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meid geniet er lekker van dat je man zo blij is.
    Die van mij heeft dat ook hoor alleen uit hij dat op een andere manier.
    Beter zo dan eentje die het geen r**t intresseerd.
    Geniet er lekker van.
     
  3. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    helemaal super zo'n enthousiaste man!
    meid, geniet ervan!
     
  4. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bedankt voor de leuke lieve berichtjes!Hihi,ik geniet er zeker van!Wat zal dat worden als de kleine meid er straks is...Wordt dan vast een pappa's kindje :) .Aahhh,dan moet ik straks nog gaan concurreren met m'n eigen dochter ;)
    Haar kamertje heeft hij ook helemaal super gemaakt!Voor foto's zie mijn album! :DInderdaad gewoon lekker van genieten en lekker laten gaan....
     
  5. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow mooi kamertje!

    Waar heb je die muurbeestjes vandaan?
     
  6. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Thanx missyM! :D De schaapjes komen van Kidsplanet en de boerderijdiertjes van de Praxis.
     
  7. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Dat denk ik ook, zie het ook met m'n dochter :) maar alleen maar leuk!
    En een lief kamertje zeg ;)

    jessica
     
  8. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoi Jessica,dus jij hebt ook zo'n man die lekker druk bezig is met de zwangerschap op ZIJN manier.Heerlijk en ik geniet nu dubbel! ;) Jij ben al aardig opweg...Spannend!
     
  9. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    aaah lief van je vent jee :D
    kan me voorstellen dat je daar van geniet.
    Ik ben ook shop verslaafd, en met baby kleding ging hij ook altijd mee kijken, ha ha en nu doet hij dat nog :)

    zo leuk he :D
    Oh en ik koop ook zo voor 200,- kleding voor de kleine hoor. Kan het missen en vind dat geen zonde van het geld! hou gewoon van mooi kleren :D en vind het geweldig om te shoppen :D

    heb nog een leuke site voor je,
    www.kleertjes.com
    70 % korting nu en tis merk ;)
     
  10. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk joh!

    Ik snap helemaal niet wat mensen er zonde aan vinden hoor, voor dat geld kan je toch al gauw 5 leuke pakjes kopen!

    Volgen mij zij sommige echt jaloers :(
     
  11. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ja, en we hebben er al een van 2 (morgen jarig) en dat is echt papa's meisie ;)
    Ja nog 10 weken!

    jessica
     
  12. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Senna,bedankt voor je tip ;) !Een erg leuke kledingsite!Heb er al een kijkje genomen! :)
     
  13. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Leuk he shoppen voor je kleintje! :)

    Maar waarom zo veel vooruit kopen joh?
    Als je het geld er voor hebt maakt het misschien inprincipe niet uit maar het is wel zonde hoor.
    Ik zou even afwachten hoe groot je kindje is en hoe het groeit.
    Als ik naar de maattabel kijk zou mijn meisje nu in maatje 80 zitten. Nou ze is nog altijd 70 cm en maatje 74 zit ruim en soms kan ze nog makkelijk 68 aan.

    Ik koop wel altijd voor een heel jaar seizoen..maar dat komt omdat ik in turkije woon waar ze gewoonweg geen mooie kleding hebben. Maar het blijft een risico. Zo ga ik er nu vanuit dat ze aankomende winter in maatje 80 zit en is haar wintergarderobe maatje 80..wie weet groeit ze opeens verschrikkelijk veel..of wie weet blijft ze nog heel lang in maatje 74 zitten en verzuipt ze straks in 80..laten we hopen van niet..want anders moet ik haar de zomerkleertjes laten dragen :p

    Ik lees overigens geen jaloezie of afgunst..
    Maar heel veel mensen kunnen zich dat niet veroorloven zoveel geld uit te geven aan kleertjes ed..misschien dat ze daar een beetje over struikelen.
     
  14. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0

    5 pakjes voor 200 euro? :confused:
    Ik kan voor dat geld de hele garderobe voor mijn oudere kinderen kopen!
    Het gaat niet om jaloezie, maar je ziet gewoon steeds vaker dat mensen in de schulden zitten, omdat ze net als de buurvrouw ook merkkleding voor de kinderen willen, maar dan wil je dat zelf eigenlijk ook, dus dat wordt ook gekocht(het liefst allemaal bij de wehkamp)
    En ja de buren hebben een nieuwe keuken en die nieuwe auto is ook wel handig..
    Met andere woorden: mensen maken elkaar gek! Naar om dan te zeggen tegen mensen die het niet zo breed hebben dat ze dan jaloers zijn.
    Ik denk dat het eerder bezorgdheid is en ergenis omdat hun misschien na een maand hard werken net 200 euro in de maand over hebben om de boodschappen van te doen terwijl een ander doet alsof het geld aan boompjes groeit.
    Iedereen moet het zelf weten, wij hebben het ook niet slecht, maar ik zou nooit iemand de ogen uitsteken.
     
  15. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik vraag me af of het jaloersheid is, de meeste mensen hebben eenmaal niet zoveel geld uit te geven toch
    misschien komt het omdat het bericht van topicstarter wat opschepperig klinkt?
    ik gooi er maar een draai aan ;)
     
  16. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ja het zijn jouw woorden, maar... ;)
     
  17. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Sorry voor de laatste dames...Ik had ook al in een paar andere berichtjes gezet dat ik dit topic ZEKER niet gestart ben om anderen de ogen uit te steken,maar om gewoon even te zeggen hoe blij ik ben dan mijn mannetje ook zo met de zwangerschap bezig is.Nu was het toevallig 200e,maar als het 25e of 50e was geweest had ik het ook gewoon uit blijdschap verteld en omdat ik het zo leuk vind dat mijn mannetje er zo lekker meebezig is...Heb dat daarna ook duidelijk benadrukt dat ik het topic dáárom geopend heb!Wij houden zelf niet van leningen en wij genieten gewoon op ONZE manier van dingen.Natuurlijk ieder zijn/haar mening en iedereen doet het natuurlijk op z'n eigen manier,toch?! ;)Ik kijk niet tegen anderen op en zeker niet neer op anderen.
     
  18. pekske

    pekske Fanatiek lid

    25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    he bah, het ging weer even de goede kant op met dit toppic, maar er zijn er toch weer een paar die over het geld bedrag moeten struikelen.

    ze is gewoon enthousiast, nou en!
    al koopt ze voor 1000 euro kleertjes! nou en!
    als ze dat hier wil neer zetten moet ze dat toch zelf weten.

    zo kan je wel aan de gang blijven.
    er zijn altijd en overal mensen die het beter hebben of slechter hebben, moet je dat dan iedere keer zeggen?

    en daar ging het hele toppic niet over.

    ik zie het al gebeuren als ik ooit zou schrijven dat mijn ventje zo blij is dat ie een mooi goude ketting heeft gekocht voor de baby of wat dan ook.
    krijg ik dan ook iedereen over me heen dat dat eigenlijk wel heel duur is.
    er word niemand de ogen uit gestoken, alleen in enthousiasme iets verteld.

    kom op zeg.

    jee je hoeft jeniet te verdedigen hoor, gewoon genieten en laat de rest die het over het geld bedrag hebben lekker links liggen.
     
  19. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Dank je wel Pekske!Werd er een beetje verdrietig van :cry: van zulke reacties,aangezien ik echt alleen even mijn blijdschap kwijt wilde... :D
     
  20. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Nou ja zeg... moeilijk he om blij voor iemand te zijn?

    Wat een kinderachtige reacties van sommige meiden zeg.
     

Deel Deze Pagina