hoe een man kan veranderen tijdens je zwangerschap!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    wat kinderachtig zeg, al kreeg ze inderdaad 1000 euro, laat iemand toch lekker blij zijn! zou ik ook zijn!
    Bah, ik haat het als mensen elkaar dingen misgunnen!
     
  2. pekske

    pekske Fanatiek lid

    25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    niet doen jee!

    de mensen die over het geld vallen, die zullen wel jaloers zijn of wat dan ook.
    ik had het bedrag niet eens gelezen.
    al koop jij voor 1000 euro kleding, moet jij toch weten, je zal er ook hard voor moeten werken.
    en wat is nou 200 euro, daar koop je tegen woordig nog geen goed paar schoenen voor.

    ik heb het zelf ook niet moeilijk, maar ik ben alleenstaande moeder geweest met 3 kids en weet dus wel hoe het is om niks te hebben.

    maar dat neemt niet weg dat ik het een ander niet gunde, ik dacht dan altijd, ach mijn tijd komt wel, en zie hier.........hij is gekomen haahahhahh.

    geniet er lekker van.
     
  3. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Jee...wat ontzettend leuk dat je man zo meeleeft!
    En het is toch ook geweldig al die kleine kleertjes!
    Nou lekker van genieten hoor meid! ;)
     
  4. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Sorry, maar iedereen heeft recht op zijn of haar mening en als je hier post dat je man met het geld smijt voor je kindje en dat zelfs de duurste merken niet goed genoeg zijn en dat je zelfs 200 euro had gekregen voor kleertjes, dan komt dat wel een beetje pochterig over, maar goed ze had al gezegd dat het niet zo was bedoeld dus einde discussie dan lijkt me.
     
  5. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    We werken er inderdaad allebei hard voor,maar we denken ook allebei 'Je leeft maar 1 keer'.Ga er inderdaad lekker van genieten van zowel mijn zwangerschap als mijn goedgezinde man! ;)
     
  6. pekske

    pekske Fanatiek lid

    25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    tja dat zijn de muggensifters he, die alles letterlijk nemen.
     
  7. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Nee en jij bent zeker lekker subtiel? ;)
     
  8. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Jee: geniet er gewoon lekker van en doe het zoals jij het wilt!
     
  9. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Dit heeft Terence ook hij lijkt zo groot op foto's maar hij is 9 maanden en draagt nog 68 broeken en truitjes en maat 74 moet ik opvouwen kwa truitjes en broeken maat 74 past hij ook met opgevouwde pijpen.

    En toch past hij weer die van zeeman of bentex maat 80 dat is weer verschillend.

    maar ieder voor zich.
    **lief van je mannetje.**
     
  10. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ff off-topic, want al die oordelen over meningen en posts van anderen op dit topic!

    Volgens mij gaat 't niet om 'letterlijk nemen' of om 'opschepperij', maar om het feit dat sommige mensen het gewoon zonde van 't geld vinden. Niet meer en niet minder dan dat, en dat wordt hier gewoon gepost. Klaar. Volgens mij is dat dan gewoon duidelijk, toch. En de mensen die dat vervolgens als 'afgunst' bestempelen, die begijpen dan weer niet wat bedoeld wordt. Het is geen afgunst of jaloezie, gewoon een mening, meer niet. Laar mensen hier lekker hun mening posten, we zitten ten slotte op een forum.

    Naar mijn mening zijn die 'mening-berichten' niet de discussie-uitlokkers die een topic vervelend maken, maar de berichten waarin zo'n mening veroordeeld wordt, dát zijn de discussie-uitlokkers. Dus, laat die meningen voor wat ze zijn, doe er wat mee of niet, zo je wilt, en hou je oordeel erover voor je, want een mening valt niet te veroordelen. Dan wordt het hier heel wat leuker forummen, denk ik.
     
  11. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Maar uiteindelijk Freewilly8 ging het hier alleen maar over mijn blijdschap die ik wilde uitten en nergens anders om..
     
  12. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Whaha wat zijn er weer een boel discussies hier op het forum zeg!
    Volgens mij verveelt iedereen zich.
     
  13. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik geloof het ook!Maar waarom dan geen leuke en gezellige discussies? ;) Of komt het door het weer? :)
     
  14. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hey Jee, ;) dat begrijp ik nu wel, dat dat je bedoeling was, alleen er worden dus wel meningen gegeven over wat je verteld. En ik denk gewoon dat dat moet kunnen.
    Ik heb zelf ook mijn mening gegeven, en kom daar niet van terug, maar ben er wel mee van de inhoud van jouw post afgedwaald. Nou, dan wil ik nog wel even zeggen dat ik het wel heel gaaf vind dat jouw man er mét jou van geniet en natuurlijk is 't heel tof dat jullie samen blij en gelukkig zijn, daar mag (en moet) je ook absoluut van genieten.
    Maar de manier waarop jullie dat doen heb je uitgebreid beschreven. Niks mis mee, hoor, echt niet. Maar dan weet je van tevoren dat mensen daarop gaan reageren. Toch?

    Overigens vind ik dat je 't goed oppakt wat hier allemaal gezegd wordt, want dat gaat ook wel eens anders.
     
  15. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    jeetje, al 7 pagina's over dit onderwerp.
    Volgens mij is het nu wel duidelijk toch! ;)
    Pppff....let it go...
     
  16. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    En Marsab,het gaat uiteindelijk niet eens meer om hetgeen ik het topic voor geopend had... :cry:
     
  17. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zal ik dan ook maar even reageren?

    Ik vind het erg leuk dat je man zo meeleeft, en zo blij is met de komst van zijn kleine meid. Geniet samen van de voorpret.
     
  18. Marijtje

    Marijtje Actief lid

    20 sep 2006
    201
    0
    0
    Nou dan zal ik ook nog effe reageren.....
    Ik vind het fantastisch dat jullie zo kunnen genieten samen. Heerlijk toch?! Mijn man geeft soms ook wel eens 200 euro uit in de stad voor de kids. (En soms nog meer, stout he....!)

    Heerlijk genieten hoor van deze bijzondere periode in jullie leven!
     
  19. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hihi,denk dat ik beter het topic had kunnen openen met 'Ode aan de stoute man!' :)
     
  20. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @jee... echt top dat je ventje zo lekker mee doet voor je meissie! Van zulke mannen zijn er maar weinig!

    KuZzz enne succes met je verdere zw.schap!
     

Deel Deze Pagina