hoe een man kan veranderen tijdens je zwangerschap!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    en wat een bééldig kamertje! echt zo schattig!
     
  2. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Die is idd super!......
     
  3. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Dank je,hoor Wendy!
     
  4. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Harstikke leuk toch en als je nu het geld hebt waarom dan niet, straks is de kleine er en heb je het geld waarschijnlijk ergens anders voor nodig! Shop lekker verder zolang het nog kan!

    Ik doe het ook hoor en zonde ach wat is zonde, je kan ook sparen, dat vind ik zonde!
     
  5. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Jeetje wat een reacties zeg, je zal nog eens een keer uit enthousiasme hier wat neerzetten!

    Jee, lekker genieten hoor, je boft met zo'n kerel :D
    Ik vind je enthousiasme echt erg leuk!
    Mooie kamer trouwens
     
  6. Niet meer actief

    Jee, wat leuk voor je dat je vriend zo meeleeft.

    Geniet maar lekker van het shoppen!
    Is ook errug leuk!

    Enne, na de bevalling is shoppen voor de kleine NOG leuker. Dus dat worden gewoon 2 a 3 pakjes per dag aantrekken. (net als hier ;) )
     
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zal ook wel nodig zijn als de kleine een paar keer over haar pakje spuugt,spuitluiers krijgt enz.

    kleertjes heb je nooit genoeg. ;)
     
  8. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Jee,

    Hartstikke leuk, zo'n enthousiaste man.
    Ik heb weer met verbazing de reacties gelezen, wat een afgunst, het was duidelijk niet je bedoeling om op te scheppen, je bent gewoon erg blij, en jullie genieten ervan; met volle teugen. Ik herken het, hoor. Wij hebben het al drie keer gehad, haha.
     
  9. simalex

    simalex Bekend lid

    Wat leuk dat je man zo meeleeft met je zwangerschap en zo enthausiast is met inkopen. Leuke foto's in je album zeg! Mooi kamertje en op de trouwfoto is duidelijk e zien dat je man je adoreerd!
    Mijn man was met dingen kopen tijdens de zwangerschap wat terughoudend omdat hij bang was dat het toch ineens een jongetje werd of zo. Nu mag ik uitgebreid aan de shop!
    Maar vooruit kleertjes kopen kan best heel lastig zijn, vooral omdat het lastig in te schatten is met de seizoenen en welke maat je kindje dan heeft!
    Sommige kindjes worden geboren met maatje 56, andere verdrinken in 50! Yildou is 5 weken te vroeg geboren, en kon 5 weken lang maatje 50 aan. Nu begint 56 wat klein te worden, maar maatje 62 is nog wel groot. Ze is nu 3 maanden.
     
  10. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Jee, ik ben echt verliefd op het kamertje van jullie kleine, hoe kom je erop?! Echt super1 Mag ik vragen waar je de plafondverlichting vandaan hebt?

    Enne...na het lezen van jou berichtje heb ik m'n mannetje aangespoort om s wat voor z'n aanstaande kotertje te kopen hihi!

    Xx Es
     
  11. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bedankt meiden voor die lieve berichtjes! :D Het beurt me helemaal weer op om nog een reactie neer te zetten,want na al die rare reacties had ik het ff helemaal gehad!

    Essebes,hihi,we zijn lekker beiden erg creatief!Ik qua de ideetjes en mijn man met de uitvoering.Toch lekker,iemand die handig is! ;) De lamp komt van de Burgerhout!

    Groetjes!
     
  12. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    O, da's fijn hoor, een handige man! Mijn ventje is reuze lief maar heeft echt twee linkse handen :)
    Burgerhout daar heb ik m'n kamertje besteld! Dat komt goed uit, ik ga even kijken naar die verlichting de volgende keer, thanks.

    Xx Es
     

Deel Deze Pagina