Beste dames! Ik heb nu een kleintje van 9 weken oud en hij groeit echt als kool, cm per week. En hij was al niet klein bij de geboorte. Dit levert wel op dat ik tegen wat praktische problemen aanloop. Badderen vind hij heerlijk maar hij raakt nu met zn tenen de rand. Het is een zeeer beweegelijk kindje en dus trapt hij hard tegen de onderkant zodra hij wat tegen zn voetjes voelt en knalt dus met zn hoofdje tegen de bovenrand aan. Ik heb geen groot bad alleen een douche en onder de douche vind ik niks omdat mijn ketel nog wel eens raar kan doen (ineens ijskoud water). Nu heb ik zon badzitje erbij maar mij lukt het echt niet om hem daar een beetje normaal in te krijgen, het is van plastic en hij glijdt echt weg op dat ding. Hoe doen jullie dit?
ik had hetzelfde probleem, heb nu een bibabad (is een uitklapbaar bad van een soort stof dat je kunt wassen, heeft een aluminium frame) heb helaas geen duidelijke foto van het bad zelf.. kost wel ongeveer 120 euro maar ik ben er dolgelukkig mee!
Wij hadden een badinzet van de Prenatal welke zuignappen onder de pootjes had waardoor deze niet verschoof. Tevens is het gedeelte wat tussen de beentjes (in het kruis) van de baby zit verhoogd, waardoor de kleine niet verder onderuit kan zakken. Wij vonden 'm ideaal!! Misschien ook wat voor jouw kleintje??
mischien gewoon een witte speciekuip halen bij bouwmarkt?? oke je moet wel op je knieen zitten of hem op tafel zetten, maar ruimte genoeg
Lisette: ben je tevreden over het bibabadje? Zit dit nu ook te overwegen daar wij ook geen bad hebben en onze dochter van 2,5 een bad ook heerlijk vind. Ook kan ik ze dan tegelijk in bad doen. Las pas dat je nu ook een iets kleinere versie hebt?
Ik heb ook zo'n badzitje, maar ik gebruik em eigenlijk niet want dat ding dat tussen zijn benen komt gaat helemaal tussen zijn billen zitten en dat kan volgens mij niet lekker zitten wat doe ik verkeerd??
als het badzitje niet fijn zit geven de kleintjes dat wel aan youame heeft er heel lang ingezeten en bij dice gebruik ik m nu sinds kort niet meer dice schoof ook altijd iets naar beneden leek mij ook niet fijn zitten maar hij speelde nog en drukte zichzelf met z'n voeten iets omhoog dat ie wat fijner zat en een hydrofiel luier helpt ook goed tegen het glijden
ik ben er super tevreden over!! isabella kan er heerlijk in spelen. vind het echt een ideale uitvinding als je geen bad hebt en ook geen ruimte voor een grote plastic kuip.. en ik denk dat jullie dochter van 2,5 er ook prima bij in past!