hoe een onwillig kind verschonen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Blondie3, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ja maar daar gaat deze mama nog niet aan beginnen, heb nog 6 pakken "gewone" luiers liggen potverdriedubbeltjes 8)
    (net groot ingekocht ;) )

@ minimuisje; leuke banner btw

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

Jouw dochter heeft ook een leuke naam :p
    ja woon je ook in almelo?

3. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hier ook hoor Blondie, heb nog een flinke voorraad en maar een paar broekjes. Maar het is hier ook niet bij elke verschoning strijd meer, het wordt de laatste dagen steeds beter. En met een gewone meewerkende Angelina krijgt ze een gewone luier :) Een dwarsliggende Angelina krijgt een broekje :)

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ben kampioen "op zijn buik verschonen"
    alleen dan krijg ik normaal een luier aan bij Joey

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha is dit m'n voorland!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier ook drama; rond 1 jaar inderdaad even heel slecht, toen ietsje beter en nu weer sinds een paar weken huilen, en worstelen, en weg willen. Echt krijsen alsof hij het zieligste jongetje ter wereld is. Geen rode billen. Maar wat dan wel?!

Hier helpt af en toe iets nieuws in handen geven. En ook weleens als ik vraag 'wil jij mama even helpen met de luier verschonen?' Hij vindt helpen namelijk geweldig. ;)

7. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Zingen, kietelen, waar zit je...? (neus, vingers, etc), 2 legoblokjes geven die ze in elkaar kan zetten. Iets laten uitzoeken wat ze mee op de commode mag nemen, papiertje geven dat gescheurd mag worden, fluitje geven, drinken, knuffel...genoeg tips? ;)

Succes!

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ja, hier ook afleiden, afleiden, afleiden. Ze zit nu weer in een ik-weiger-te-liggen-fase, dat betekent dat ik voor het verschonen al op zoek ga naar iets ´interessants´, waar ik haar gedurende een minuut mee kan afleiden. Haar slaappoppetje in een doorschijnend plastic bekertje bijvoorbeeld (vond ze zeer grappig), een tubetje, 2 dingetjes die ze tegen elkaar aan kan tikken.. van alles.
    Ik vraag altijd of ze wil gaan liggen, en heeeel soms, in een onbewaakt ogenblik, gaat ze dan ook uit zichzelf liggen. Totdat ze door heeft dat ze er in getrapt is, hehe....

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

Feb 21, 2007
    1,923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    waarom bestaan er nog geen luiers met plakkers op de achterkant ? :rolleyes: ;)

10. mama33

mama33 Actief lid

Sep 11, 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Mijn zoon had een poos de gewoonte om zich om/weg te draaien op het moment dat ik de luier dicht wilde doen. Ben luierbroekje gaan gebruiken. Om de benen en bij omdraaien kun je ze toch nog snel omhoog trekken. Werkte hier perfect.
    Overigens ging dat draaien na een tijdje weer over hoor!

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    jaaaa, die wil ik.
    Wie gaat meedoen met het beste idee van NL ;) 8)

Share This Page