Ojee... toch zeker niet Googlemaps ofzo?

Discussion in 'De lounge' started by cyntje78, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Komt me daar toch net een auto door de straat met een vreemd voorwerp op het dak!? Cyclomedia... dus ff googlen...
    Maken ze panoramabeelden! Hoop niet dat ik straks met mn uber charmante pyamabroek op de kiekert en googlemaps o.i.d. sta :$:D (ja, ja... ik heb een pyamadagje... héérlijk!)

Iemand hier verstand van? Nee? Nou... dan heb je misschien wel even kunnen lachen haha!

2. Alita

Alita Niet meer actief

hihi...ja zou kunnen hahahaha....
    Ik heb ze hier ook wel eens gezien idd...

3. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Je gezicht komt iig niet op google;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    haha geweldig.... sorry

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    hahaha mijn man staat ook 2 keer op streetview, 1x bij mijn ouders voor de deur en 1 keer in de auto (en ik zit er naast) hahaha

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha maar iemand in zijn pyama broek op straat zal vast wel opvallen :) we hebben ze bij ons oude huis ook een tijd gezien in het dorp, ook zo sloom rijden steeds, echt irritant!!

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je kunt jezelf laten uhm... hoe noem je dat? Dat er blokjes voor je gezicht komen zeg maar. ;) Je kunt zelfs je hele huis op die manier laten doen! Kwamen we laatst een keer tegen. :D

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja eigenlijk zouden ze toch aan iedereen toestemming moeten vragen om te laten zien toch. Ik mag toch ook niet iedereen zijn eigendom op de foto zetten? Maar Google werkt dus andersom; je mag wel tegensputteren maar achteraf :p

9. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    gezichten worden altijd onherkenbaar gemaakt... tenminste.. voor mensen die je niet kennen whahaha.
    Familie van mijn man die staan er op (volksbuurt, zitten in de voortuin) zijn geblurd, maar wij herkennen ze uit duizenden)

Mijn man keek uit het raam toen de wagen hier voor de deur reed maar hij is niet zichtbaar op de foto.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Mijn man vonden ze niet zo aardig denk ik, ze hebben zijn benen eraf gehakt en ernaast gezet:p:D

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

stond je buiten in je pyama dan?

12. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    Wahaha mn man vonden ze niet zo aardig :p

Er staan ook een paar familieleden van mij op google maps.. :p
    Dus je pyama word bekend ;) haha

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Hahahaha:D
    Geweldig die foto!
    Ben benieuwd.. ga eens kijken of ik ook iets zie hier in de wijk..
    Maar hoe kom je op die site? (zal vast wel een blonde vraag zijn:p)

14. Alita

Alita Niet meer actief

google.nl
    staat bovenin - maps
    daar klik je op en je voert je straatnaam in en je ziet je huis als je inzoomt;)

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Alle foto's die je op/vanaf openbaar terrein maakt, mogen gemaakt en gepubliceerd worden, tenzij ze echt in strijd komen met de privacywetgeving, (stel je bent idd door het raam van je huis naakt zichtbaar). Maar dat laatste zal weinig voorkomen, omdat als je van buitenaf een foto maakt, je doorgaans weerspiegeling hebt op de ramen en je dus echt niet ziet wat er binnen aan de gang is :)

Ik sta er trouwens waarschijnlijk ook op met Thirza, zal eens zoeken een dezer dagen, want we waren in het park naast ons huis in de speeltuin, toen ze laatst weer eens langs kwamen rijden....
    Ach, vind het wel lollig.... maakt het uit ;)

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Thnx! Gevonden:D Hahaha. Alleen die van ons huis is wel een aantal jaar oud... Wij wonen hier nu 2 jaar en de oude bewoners wonen hier nog op de foto..

17. Alita

Alita Niet meer actief

hih toch grappig he om je huis te zien

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    springmuis, hahaha lollig zeg.

Enneh, is dat niet vervelend, dat oranje pionnetje bij jullie op straat? :p Hahaha.

19. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hahaha ik sta ook op google maps :D:D

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier hebben ze nog geen foto's .. alleen van heel veraf dat je echt moet zoeken wat onze straat is..

Share This Page