Komt me daar toch net een auto door de straat met een vreemd voorwerp op het dak!? Cyclomedia... dus ff googlen... Maken ze panoramabeelden! Hoop niet dat ik straks met mn uber charmante pyamabroek op de kiekert en googlemaps o.i.d. sta (ja, ja... ik heb een pyamadagje... héérlijk!) Iemand hier verstand van? Nee? Nou... dan heb je misschien wel even kunnen lachen haha!
hahaha mijn man staat ook 2 keer op streetview, 1x bij mijn ouders voor de deur en 1 keer in de auto (en ik zit er naast) hahaha
haha maar iemand in zijn pyama broek op straat zal vast wel opvallen we hebben ze bij ons oude huis ook een tijd gezien in het dorp, ook zo sloom rijden steeds, echt irritant!!
Je kunt jezelf laten uhm... hoe noem je dat? Dat er blokjes voor je gezicht komen zeg maar. Je kunt zelfs je hele huis op die manier laten doen! Kwamen we laatst een keer tegen.
ja eigenlijk zouden ze toch aan iedereen toestemming moeten vragen om te laten zien toch. Ik mag toch ook niet iedereen zijn eigendom op de foto zetten? Maar Google werkt dus andersom; je mag wel tegensputteren maar achteraf
gezichten worden altijd onherkenbaar gemaakt... tenminste.. voor mensen die je niet kennen whahaha. Familie van mijn man die staan er op (volksbuurt, zitten in de voortuin) zijn geblurd, maar wij herkennen ze uit duizenden) Mijn man keek uit het raam toen de wagen hier voor de deur reed maar hij is niet zichtbaar op de foto.
Wahaha mn man vonden ze niet zo aardig Er staan ook een paar familieleden van mij op google maps.. Dus je pyama word bekend haha
Hahahaha Geweldig die foto! Ben benieuwd.. ga eens kijken of ik ook iets zie hier in de wijk.. Maar hoe kom je op die site? (zal vast wel een blonde vraag zijn)
google.nl staat bovenin - maps daar klik je op en je voert je straatnaam in en je ziet je huis als je inzoomt
Alle foto's die je op/vanaf openbaar terrein maakt, mogen gemaakt en gepubliceerd worden, tenzij ze echt in strijd komen met de privacywetgeving, (stel je bent idd door het raam van je huis naakt zichtbaar). Maar dat laatste zal weinig voorkomen, omdat als je van buitenaf een foto maakt, je doorgaans weerspiegeling hebt op de ramen en je dus echt niet ziet wat er binnen aan de gang is Ik sta er trouwens waarschijnlijk ook op met Thirza, zal eens zoeken een dezer dagen, want we waren in het park naast ons huis in de speeltuin, toen ze laatst weer eens langs kwamen rijden.... Ach, vind het wel lollig.... maakt het uit
Thnx! Gevonden Hahaha. Alleen die van ons huis is wel een aantal jaar oud... Wij wonen hier nu 2 jaar en de oude bewoners wonen hier nog op de foto..
springmuis, hahaha lollig zeg. Enneh, is dat niet vervelend, dat oranje pionnetje bij jullie op straat? Hahaha.