hoe een vast(er) ritme krijgen, slapen en voeding???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door skatjuh87, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Heb geen tips helaas, maar snap je wel heel goed. Vond het ook altijd lastig dat schuiven van ritme en kwam ook nooit goed uit hier (voor mama dan he;)) Nu is ze 8,5 mnd en is er toch vanzelf een ritme in gekomen. Mssn toch even afwachten? Succes iig!

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

tja ik weet het ook niet zo goed.

Hij is vanmorgen rond 8 uur naar bed gegaan en heeft toen tot ongeveer 9.45 geslapen. Daarna fruit gegeten en rond 11 uur de fles. Nu ligt ie weer te mopperen, normaal zou ik hem dan op bed leggen maar weet niet of dat goed is. Want dan slaapt hij heel veel, en smiddags is het weer ellende. Maar nu kan ik ook niks, want hij wil niks.

Sorry maar ik haat dit echt, voel me zo ontzettend onzeker, en dat terwijl ik al 5 jaar met kinderen werk

3. Djooys

Djooys Niet meer actief

Maar hoe bedoel je dat? Wat gebeurd en dan s middags als je hem nu op bed legt?

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

we hebben hem uiteindelijk toch maar op bed gelegd.

Wat er gebeurt smiddags, is dat hij eerst niet wil slapen. Vervolgens word hij eind van de middag erg moe en slaapt dan tot de volgende ochtend door.

Ik ga het wel gewoon proberen naast me neer te leggen ( al ben ik daar niet zo goed in ) en hopelijk word het vanzelf wat.

Maar hoop wel echt dat dit snel gebeurt want nu met mijn werk is dit echt heel onhandig.

Liefs

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben dan wel geen pedagogisch medewerker oid maar wel een moeder van 4 kinderen. Ik denk dat er wel wat te schuiven valt aan zijn ritme. Bedenk voor jezelf een schema wat jou handig zal uitkomen en probeer hier zoveel mogelijk naar toe te werken.
    Maar verwacht geen wonderen, dit kan natuurlijk een tijdje duren.
    Vooral in het begin zal het lastig zijn om de cirkel te doorbreken maar langzaam aan zal er verbetering in komen.
    Succes!

Deel Deze Pagina