Bestaat er een geen verkoop aan huis sticker? En weet iemand waar je die kunt bestellen? Ik word hier helemaal gek van de verkopers aan de deur.:x
ik heb hem hier besteld! Nee Nee Sticker: Bestellen zonder verzendkosten, geen reclame, geen collectes Heb hem al een hele tijd hangen, en nog maar 2 mensen aan de deur geweest. 1'tje belde aan zag de sticker en ging...dus ik deed open en toen was ze al een deur verder. En een heb ik gewezen op de sticker.
Je kunt hem ook op de site van Kassa aanvragen. Daar staat op: "NEE, verkopers niet welkom!" Beetje hard misschien, maar werkt wel
Ik heb met de dymolabel writer op werk een stickertje gemaakt. Dus gratis Er staat op: geen colportage. Sommige bellen nog steeds aan, of ze hebben het echt niet door. Of ze excuseren zich gelijk. Maar ik zie er ook veel voorbij lopen zonder aan te bellen. Heerlijk!!!
Ik heb hem besteld bij Kassa!, bovenstaande link én Loesje. En nog steeds mensen aan de deur die het zogenaamd niet gelezen hebben, dus daar doe ik altijd vervelend tegen