Ooow ik baal zo vreselijk!I Ik ben vanmorgen om 10u geoepereerd, gister via de HA op de SEH beland met erge buikpijn. Had veel galstenen en de galblaas was ontstoken dus ze hebben hem eruit gehaald... Maar oow wat valt het me tegen, heb nog zoveel pijn en dat had ik echt niet verwacht. Heb een morfinenpomp en dat helpt wel ietsjes... Mis me kleine meisje zo! ik vind t best zielig voor mezelf.... Heb gelukkig hier een multifunctioneel apparaat bij me bed hangen met internet, tv, radio en nog wat dingetjes. Einde ego en dan voor het lezen
Ahhh wat zielig! En wat een vreselijke pijn hè, galstenen...had t ook toen ik zwanger was, en zijn er nooit uit gehaald omdat t toen niet kon dus zit er nog altijd op te wachten Beterschap en sterkte met zielig zijn iig, mag best
ooh das schikken zeker? Sterkte en beterschap! hoop dat je snel naar huis mag, zo'n ziekenhuis is maar niks.
En ik heb zoooo zin in een Snicker, tosti, boterham met nutella, wokkels paprika, groot glas cola, saucijzenbroodje....zucht,maar heb vanavond zoveel overgegeven na 1 hapje appelmoes.....maar heb wel erge honger zeg!
De bedoeling was morgen naar huis, alleen zoals het nu gaat zal dat niet mogen zei de zuster...maar misschien na een paar uur lekker slapen ben ik weer een stuk opgeknapt, wie weet....
heel veel sterkte!! hopelijk voel je je gauw weer beter! Ik heb dat ook gehad, dat ik naar de narcose overal van moest kotsen..gelukig voelde ik me de dag erna een stuk beter en mocht ik toch naar huis!! ik zal voor je duimen!
Ja die pijn is echt vreselijk! bah.Weet je al wanner jij geholpen wordt? Maar ff off-topic, ik zie dat jij in Weert woont, wij hebben volgend weekend daar een weekendje weg gepland staan bij de Weerterbergen vakantiepark! grappig zeg hoop dat t door kan gaan!
@Ladylittleangel, jij mag wel even ego zijn en klagen hoor. Natuurlijk baal je. Heel veel beterschap. Hopelijk knap je snel weer op en mag je naar huis.
Ja zal indd wel door die narcose komen....maar ikheb serieus nog nooit zo erg moeten overgeven als vanavond! echt on-ge-loof-lijk wat eruit kwam! poeh.... Dank voor je duimen en ik jullie horen morgen wel of ik naar huis mag!
is nooit leuk in een ziekenhuis bah!heb er alleen gelegen met me bevalling 5 dagen wat een ramp zeg! hoop dat je snel na huis mag! beterschap
hey, Ik weet hoe je jezelf voelt ben zelf 30 maart geopereerd had al galstenen in de zwangerschap vanaf week 13 maar niemand geloofde mij. HA enz zeiden allemaal dat het door de zwangerschap kwam. Toen sem 3 weken oud was verging ik weer van de pijn savonds was het niet meer te houden en dacht serieus dat ik dood ging. Toen ben ik naar de HAP gegaan en daar gelijk doorwerwezen naar de SEH. Na wat testen kwam ze vertellen dat ik opgenomen werd. Dat was wel een klap hoor als je net een kindje hebt gekregen heb er 10 dagen gelegen gelukkig mocht ik op de kraamafd liggen dus had sem lekker bij me. In de 10 dagen heb ik div onderzoeken gehad zoals Echo,MRI scan en een ERCP. Een week later werd ik geopereerd. De operatie viel me wel mee alleen me schouder deed zoveel pijn niet normaal zeg en me zij was ook erg pijnlijk. Die nacht was ik ook zo beroerd door de narcose en was steeds aan het hyperventileren mijn zuurstof was ook maar 88% ipv 100 die ik normaal had. Na 5 dagen ging het iets beter en werd ik naar huis gestuurd. Toch bleef ik me niet lekker voelen. precies 1 week later weer een hele heftige aanval maar trok weer weg na 1 min ik dacht oke zal wel wat naweeen zijn ofzo. Maar helaas nog geen 10 min later weer een zo heftig begon te zweten trillen kosten diaree hartslag die torenhoog was 170/130 en ik was aan het hyperfentileren heb me vriend gesmeekt om een ambu te bellen. Maar die wouden niet komen omdat ik zelf een auto had en het sneller was om zelf te rijden. Nou sem weer in de MC gezet en met spoed naar het zh. Daar kwamen ze me weer vertellen dat ik moest blijven te opservatie dus ik dacht mag lekker de volgende dag naar huis. Maar die nacht ben ik zo ziek geweest moest steeds overgeven tot gal toe onder kwam het er ook weer uit. wat en helse nacht was dat zeg. De volgende dag een echo gehad was niets op te zien galwegen zagen er goed uit. Waarschijnlijk kwam het van de medicijnen dat me maagvlies wat geiriteerd was. Dus daar weer iets tegen gekregen maar bleef onzettend veel pijn houden. Dus toch maar weer een MRI om te kijken of er echt geen stenen meer zaten. Ze kwamen direkt op de kamer vertellen dat ik weer een ERCP moest ondergaan want er waren idd galstenen in de galwegen gevonden. Die middag werd ik nog geholpen nou ik heb zitten janken als een klein kind want helaas wist ik nu wat er ging gebeuren tijdens de ERCP en dat was alles behalve prettig. Ik kreeg wel een roesje maar dat werkte niet en voelde alles wat ze deden. Die dagen erna nog steeds veel pijn gehad maar het ging steeds beter dus mocht ik 2 dagen later weer naar huis na weer 5 dagen in het zh te hebben gelegen. Ik heb bu nog steeds veel last van me buik en een soort aanvallen. Heb ondertussen weer een MRI gehad maar gelukkig zaten er geen galstenen meer. Maar waarschijnlijk door de zwangerschap,operatie en medicijnen heb ik er PDS bij gekregen. Ik leef dagenlijks met buikpijn. Soms gaat het goed maar soms ben ik er goed ziek van. Hopelijk word de pijn ooit minder. Mijn galbaals was ook ontstoken en ze zijn gal en stenen verloren tijdens de operatie. Ik ben gewoon een pechvogel want heb 2 vriendinnen die het ook hebben en nu nergens meer last van hebben. Hopelijk mag je snel naar huis toe en hoef je er niet zo lang te liggen als ik (totaal 3 weken erg leuk in je verlof NOT) Probeer lekker te slapen en morgen een beetje helder vloeibaar te eten en zo steeds wat meer gaan eten. Sterkte meid!!
Heel veel sterkte en beterschap! Hopelijk lees je deze laatste berichtjes allemaal alweer lekker vanuit huis
@ninja2, meid wat een heftig verhaal zeg, en dan met die pijn...pfff Ik wordt nu steeds wakker van de pijn in me zij, ribben en schouder rechts, heb weer wat paracetamol gehad en de morfinepomp staat nu hoger op 2.1 Ben heel verdrietig maar huilen doet pijn dus dat probeer ik niet te doen.... t is nu 03.15 en heb nog maar heel weinig geslapen.....ben benieuwd wat de dokter zegt vandaag.... Dank voor jullie lieve reacties allemaal!