Haha, inderdaad eigenlijk helemaal niets ! Maar ik kreeg dat vroeger thuis en vond dat zo vreselijk. Maarja in de broodtrommeltjes naar school moet je toch iets, haha. Het is voor mij persoonlijk vooral het korsten verhaal, de onderkorst vind ik wel lekker, de bovenkorst niet. En mijn moeder klapte hem altijd zo dubbel dat de bovenkorst op de onderkorst kwam, kon je dus niet het lekkere voor het laatst bewaren, haha, daarom zeg ik al 'trauma's' .
Wij wisselen een beetje af: stukjes, halve boterham, dubbelgeklapt, met of zonder vork. 't Gaat allemaal.
Ze krijgt dr boterham dubbel geklapt in tweeën. En dat eet ze met haar handjes. Ik vind brood met een vork eten niet nodig. Dat doe ik zelf ook niet.
Ik geef meestal gewoon een dubbelgevouwen boterham. Soms haalt ie wel het vlees/kaas er tussenuit en eet niet altijd zijn korsten op. Avond eten gaat hier keurig met een vork of lepel. Alleen spaghetti word vaak een knoeiboel maar ach daar leren ze van haha
Door de weeks meestal dubbel geklapt en in het weekend meestal in stukjes met een vork. En hij kan keurig eten met een vorkje. En als hij een mes te pakken heeft doet hij pogingen om te snijden, maar dat lukt nog niet. Avondeten eet hij ook met een vork, maar als het niet snel genoeg gaat of hij knoeit dan gaat hij nog wel met zijn handen verder.