Hallo, Ik heb een avocado gekocht. Hoe eet je zo'n ding eigenlijk? Gewoon schillen en dan opeten? Groetjes, Hanna
Lekker in stukjes snijden en door de salade heen, heerlijk! Of geprakt op een boterham met peper en zout.
Wat ik altijd doe met een avocado is in stukken snijden en dan eten met peper en zout. Dat is echt heerlijk. Geen idee hoe je het verder op kunt eten...
Inderdaad schillen, door midden snijden en uitlepelen op brood smeren. Door een salade. Of samen met garnalen en op smaak brengen met peper en zout en beetje pittige saus zoals Vietnamese loempiasaus. Voor mijn dochtertje maakte ik het wel eens een prakje met couscous en in stukjes gesneden abrikoos. We gebruiken het ook vaak als vulling bij tortilla's.
Heb het vanavond nog gegeten! Heerlijk! Gewoon de advocado doormidden snijden. Pit eruit halen, en dan het vruchtvlees eruit halen. Beetje zout erover en smullen maar!
aardappel, avocado salade met een bosuitje erdoor is ook erg lekker. Gewoon aardappels koken (ik bak ze hierna heel even op) dan aflaten koelen en stukjes avocado en een bosuitje erdoor, peper en zout erbij. heerlijk!
vanmiddag gegeten was mijn kerst voorgerecht avocado met garnaaltjes peper zout en salade goed mengen \ heerlijk
Je kunt er blijkbaar alle kanten mee op. Mijn man heeft ze graag als shake met banaan, melk, amandelen en suiker. Ik ben er zelf niet zo dol op, maar ik ga het eens proberen als sandwichspread met zout en peper....ben benieuwd!
Hier maken we er altyd een advocadomilkshake van. In de blender, 2eetlepels suiker en melk erbij en hmmmm smullen maar.
Met stukjes gekookte aardappel, garnalen en tuinkers als salade. Dressing erover van citroensap, beetje mosterd, peper en zout en flink wat croutons er door heen. Heerlijk!
geprakt met peper en zout op een boterham met (gerookte) kipfilet of gerookte zalm....heerlijk! Of met garnalen inderdaad, of in een salade....
Avocado Kan je het beste op een broodje doen en een heel klein beetje suiker erop doen. Avocado is zelf heel erg machtig. Dus eet het niet te vaak dan komen de kilo's er super snel aan. (zeg het even omdat het zo verslavend is haha ) Oh ja de meeste doen er zout en peper bij maar in angola en portugal dus met suiker dus ik zou zeggen smullen maar
In de lengte opensnijden.Schil eraf halen... In reepjes snijden....Beetje zout erop (of aromat) Heerlijk!!!