Ik splits altijd met een vorkje de tompouce doormidden, in het midden van de room, door met het vorkje door de room te glijden alsof je er een mes doorhaalt. Dan heb ik zowel op de onderkant als bovenkant ongeveer even veel room zitten. En die 2 stukken eet ik dan vanuit mijn hand op.
Bovenkant eraf, met glazuur naar onder. Dan eet ik met mijn handen de onderkant en daarna de bovenkant met het glazuur...
Haal de bovenkant eraf, haal de achtergebleven room van de bovenkant af. Leg het op het schoteltje en pak dan de onderkant. De ene keer eet ik de room er eerst af met een vorkje en eet dan de onderkant op en de andere keer hap ik hem meteen af zonder de room eraf te eten. Als.dat op is eet ik het lekkerste gedeelte de bovenkant
Door de blender Grapje Ik eet hem zoals het mij uitkomt ene keer ontleed ik hem de andere keer dakje eraf eerst de rest en dan het dakje.
Ik eet eerst de bovenkant met glazuur op, dan de helft van de room/vulling, daarna de onderkant tegelijk met de rest van de room/vulling (alsof het een cracker is, dus gewoon met m’n handen vastpakken, niet met een vorkje hakkend in die bodem).
Tompouce op z’n zij leggen, de vulling door de helft. Dan eerst bodem met halve laag vulling opeten (met vorkje stukjes ‘snijden’) en daarna de bovenkant met de andere helft vulling
Bovenkant eraf halen, eerst de onderkant met room opeten en dan de Bovenkant met een klein laagje room opeten.
Haha grappig. Ik vind ze dus niet lekker. Maar de keren dat ik ze ooit gegeten heb was eerst bovenkant en dan onderkant.
Eerst de binnenkant met een vorkje. Dan de bovenkant uit de hand, en als laatste de bodem iit de hand.
Eerst denk ik: Oh god... daar heb je die eeuwig ellendige geiten wolle sokken tompouce weer... Vooruit dan maar weer. Ik draai hem om haal de onderkant eraf. (Die beland meestal in de prullenbak) Dan eet ik de pudding met het glazuurdakje op. Met een vorkje. Dus naderhand ben ik nog 3 uur lang de restjes glazuur van mn bord aan het schrapen. Doe mij maar een brownie
Ik snijd hem door midden…. In de room zodat ik op beiden helften room heb eet eerst de onderkant en daarna de bovenkant