Hai, Mijn zoon van 14 heeft bijna altijd een sterke zweetlucht bij zich. Ik weet zijn kleding haast niet schoon te krijgen. Net gedoucht? Meteen weer die zweetlucht. Of hij nu ingespannen bezig is geweest of niet. Steeds weer die zweetlucht. Zo vervelend! Het vervelende is dat hij het zelf niet ruikt en dus best makkelijk is en als je niet uitkijkt deo vergeet op te doen. Hij doucht elke dag hierom. Doet elke dag een schoon shirt aan. Maar dan nog steeds weer die zweetlucht. Welke deo helpt hier tegen? Ben een beetje wanhopig
Mijn man heeft een middeltje gekregen van de huisarts wat enorm goed werkt. Moet ie een paar keer per week deppen (daarna nog maar 1x per week om het bij te houden) en hij zweet nu helemaal niet meer (ook gebruikt hij geen deo). Ik kan eventjes kijken straks hoe het heet. Het kost wel 20€ per flesje maar je doet er lang mee en het werkt voor hem heel erg goed! Wat ik zeg, hij zweet nu amper meer.
Oh en bij mijn man ging het niet zozeer om de zweetlucht. Maar om het zweten zelf (zweetplekken in kleding). Al zal het misschien ook deels psychisch zijn geweest omdat hij er áltijd rekening mee hield qua kleding.
Hier erg goede ervaringen met Loveli deo. De mannenversie moet nog in huis gehaald worden dus daar heb ik niet specifiek iets over te zeggen, maar voor het gemak ga ik er even van uit dat het even goed werkt.
Loveli deo!!! Mijn jongste dochter heeft ook een erg penatrante zweet lucht. Met deze deo ruikt ze helemaal niet meer. Mijn man gebruikt sinds kort de heren versie, is er ook heel tevreden over.
Mijn zoon van bijna 14 had dit een paar maanden geleden ook maar sinds hij Deoleen gebruikt (die zonder alcohol, parfum en aluminium 0%) is het over.
Meerdere opties die wij vinden werken: de glazen flesjes odorex extra dry (depper of zelf met een wattenschijfje) en dan ernaast gewoon een andere deo want de odorex dep je savonds, deoleen en sinds kort ook de Loveli ontdekt. De Loveli, maar eigenlijk de andere ook wel, moet je huid wel even aan wennen. Hij werkt de eerste dagen al maar nog net niet helemaal zaligmakend volledig, en dan na een paar dagen helemaal prima.
Voor mijn dochter NUUD creme aangeschaft. Is online te bestellen. Die had ook een best wel zweetlucht en nu ruik ik haar niet meer. Heb je eens in de paar dagen nodig.
Loveli deo! De huid dicht niet af dus je blijft wel zweten maar het ruikt niet meer. De enige deo die ik al jaren naar alle tevredenheid gebruik!
Syneo 5, beetje zelfde idee als wat @Nina Sanders vertelde maar dan zonder recept. Kost ongeveer €20 voor een klein glazen flesje maar doe je erg lang mee omdat je het maar eens in de 5 dagen en later eens in de week maar gebruikt. Je zweet hiermee echt geen druppel meer onder de oksels (dus automatisch ook geen nare geurtjes)
Hier ook team Loveli! Ik moest in het begin even wennen en begon meer te zweten. Schijnt normaal te zijn, dus even doorzetten. (Je zweet trouwens nog steeds, maar ruikt niet meer)
Mijn zoon heeft nu al een tijdje de deo van de Polar Company en die helpt ook niet. Ik ga dan maar eens kijken voor loveli. Ik had al wel eens opde website gekeken, maar vond het er nogal vrouwelijk uitzien. Maar daar hebben ze dus wel mannendeo. Gaan we uitproberen!