Echt totaal niet zoals jij Ik vind patat in een zak vreselijk, en hou niet van fritessaus en Vlaamse patat . Ik heb het liefst Franse frites uit een bakje(bord is ook prima), met de saus ernaast, veel zout en dan Zaanse Mayo met sriracha saus gemengd. Of pindasaus.
Franse friet op een bord of in een bakje, met gewone mayo en satésaus. Soms wat appelmoes erbij, ook lekker. En dan een frikadel en kaassouflé erbij als snack. Zeker niet in een puntzak, getver wat een geklieder is dat.
O nee, je bent niet raar! Denk er echt hetzelfde over. Hier altijd saus apart, haha. Vieze slappe hap krijg je anders, gatver.
Patat uit m’n eigen frituur met een klodder mayonaise. en die van de Mac vind ik ook lekker puntzak vind ik echt goor. Die klodder mayo maakt de bovenkant zo vies klef en dan heb je onderin geen saus.
Team bakje hiero! Als het met alleen mayo is mag die er wel gewoon overheen. Als ik ga voor mayo en satesaus dan graag in een bakje met een appart vakje voor saus. Qua snack kaasstengels of kaassouffle met satesaus of een beetje chilisaus. Hier verkopen ze ook zoete aardappel friet met basilicum mayo en parmezaanse kaas. Die vind ik ook heel lekker. En heel stiekem ga ik ook heel goed op een heel zout frietje van de McDonalds met frietsaus.
Het liefst patat oorlog met ui, pikanto met saté en een kroket. En ook in die volgorde en dan s te over is kroket ook heerlijk er in. En hoe maakt niets uit.
Bedankt! Nu heb ik zin in een puntzak friet (hier is het friet, woon onder de rivieren) Het liefst: helft friet, dan een dot frietsaus, dan weer friet en boven op weer een dot frietsaus of frietje speciaal, ook prima. Heeerlijk!
Friet met mayo, kaassoufle en kroket of bitterballen. Wij bakken bijna altijd zelf, of nemen het mee naar huis dus hier team bord.
Het liefst kreukelfriet met mayonaise, pindasaus en een uitje op een bord en andere een patatje bij Bram vandaag (voor de gene die bram niet kent een puntzak met een flinke klodder mayonaise (of andere saus) En het aller lekkerst is koude patat, maar geen bord vol gewoon zo een paar
Ik wijzig een frietzak naar een bord patat en fritessaus naar mayo als dat mag Eten uit een frietzak vind ik namelijk niks, de mayo is dan namelijk al opgegeten vóór je bij de onderste patatjes bent. Zo’n vettige zak vind ik ook niet prettig om vast te houden trouwens. Mayo en fritessaus zijn twee verschillende dingen en die laatste vind ik simpelweg niet lekker. Maar met mayo maak je me erg blij (te blij eigenlijk, ben nu al maanden erg op m’n voedingsinname aan het letten). Daarnaast een frikandel speciaal met ketchup. Maar alleen van onze eigen toko. Andere merken vind ik vies en wat ik helemáál vies vind is als ze er gebakken uitjes bij geven ipv. gewoon rauwe uitjes! Bwuk
Het liefst patatje speciaal zonder uitjes, saus ernaast zodat de patat niet slap wordt, maar soms vind ik het geklieder uit een zal ook wel weer lekker. En patatjes van de mac met veel zout en frietsaus. In de praktijk is het meestal gewoon zelf gebakken patat uit de airfryer met mayo en curry van oliehoorn, dat vinden wij echt de lekkerste.
In Alkmaar eet ik m’n patat trouwens het liefste bij De Vlaamse Hoek. Al is dat soms vloeken in de kerk want de meeste mensen zweren bij De Vlaminck En altijd als ik in Hoorn ben, kan ik het bijna niet laten om naar Van Ree te gaan. Die hebben echt zulke goede patat De mensen uit die omgeving zullen ongetwijfeld weten wat ik bedoel! Ik heb er 5 jaar gewerkt en elke vrijdag was het raak tussen de middag.
Dikke patat met heel veel mayo! Die van Bram vind ik ook heerlijk, de gewone snackbar valt altijd tegen. Wij bakken in principe ook altijd zelf. Dunne patatjes, lekker zout, eet ik gerust met niks erbij Offf kapsalon! Of telt dat niet in deze