Frietje stoof met mayo of speciaal met satesaus Belgisch frietjes met alleen sate of mayo ook heerlijk. Maar dan wel echt uit België bij het frietkot net over de grens. En het allerlekkerste bij Frituur ’t Chaleke
Mijn vader leerde ons dat de lekkerste uit Trois Ponts kwamen. Stukje verder over de grens maar ik moet zeggen, ik eet ze daar wel heel graag
Probeer maar eens: Bram ladage mee friet tent van Rotterdam en omstreken en ja je krijgt je frieten in een zak
Zo herinner ik ze: https://www.dehavenloods.nl/nieuws/algemeen/37703/bram-ladage-trakteert-op-jouw-verjaardag- Ze stonden vlakbij de kraam van mijn ouders op de markt in R'dam, elke zaterdag ging ik een patatje scoren. Inmiddels hebben ze behoorlijk aan de weg getimmerd en ben ik al zo'n 15 jaar niet meer in R'dam geweest, maar ik droom nog regelmatig van 'die volle balen' (de marktkreet was altijd 'kóm ze maar hááále, die volle bááále!!)
Haha ik lees mn bericht nog eens na en zo staat het er inderdaad Nee, je kunt zelf mayo doen met zo'n grote pomp
Patat oorlog. Dat is bij ons mayo, curry, satésaus en uitjes. En dan niet in het bakje ernaast maar er overheen.
Wij hadden de kinderen weken geleden al beloofd dat er zelfgebakken pannenkoeken op tafel zouden komen vandaag (omdat het de laatste vakantiedag was). Maar weet zeker dat als we nog niks concreets hadden besloten, ik toch -ondanks het letten op m’n voedingsinname- was gezwicht voor patat met een frikandel speciaal
Hmm nee, niet te hachen juist, van Ree Doe ons maar snackbar Judith In Alkmaar heb ik overigens nog nooit patat gehaald. Zet meteen beide locaties op het to-do lijstje om uit te testen
Die moest ik even opzoeken, friet waterfiets, haha geweldig! Sowieso waren de frietjes na het stappen toch de lekkerste ooit
Bij ons zijn het frieten. 1 friet is zo weinig Met stoofvleessaus, ik vraag die saus afzonderlijk zodat ik zelf kan kiezen hoeveel natte frieten ik heb.