3 weken geleden kregen we te horen dat het vruchtje geen hartslag meer had. Ik heb de natuur zijn gang laten gaan en ben dus zonder medicatie of iets dergelijks afgelopen dinsdag het vruchtje verloren. Ik verlies al wel vanaf de vrijdag ervoor bloed, en bloed nu nog steeds iets. Nu heb ik gisterenavond nog maar heel licht positief getest (tuurstreep) met een zwangerschapstest en ook direct een ovulatietest gedaan in dezelfde urine, omdat ik menstruatiepijn had/heb. Deze was positief. Nu net weer een ovulatietest gedaan: hetzelfde resultaat (2 gelijke strepen). Geeft hij nu positief aan omdat er nog een restje HCG in de urine zit? Of ga ik toch (wel erg vroeg na de mk, lijkt me??) ovuleren?
Het kan zijn dat je ovuleert. Ik had ook al een eisprong toen mijn hcg er net uit was de eerste keer dat ik een miskraam had gehad. Bloedonderzoek toonde aan dat hcg 4.5 was en echo toonde al een nieuwe cyclus aan, met eisprong op komst. Het kan dus! Maar het kan net zo goed nog een reactie zijn op een hoger hcg niveau in je bloed/urine. Beide is mogelijk.
Maar bloedde jij toen nog iets? En op cd hoeveel zat jij toen ongeveer? En hoe licht waren jouw zwangerschapstesten? Die is nl nog niet helemaal wit. Sorry voor de boel vragen, maar wel fijn dat je reageerd.
Ja, dat weet ik, heb zelf een paar mnd geleden de proef op de som genomen door tijdens een ovulatie een zwangerschapstest te doen. Vandaar dat ik nu twijfel of ik nu ga ovuleren, of dat hij reageerd op het beetje hcg.
Ik bloedde niet meer nee....ik zat toen ongeveer 1.5 week na de miskraam. De dag van hevig bloedverlies en krampen telt als dag 1 van cyclus...ik zal ongeveer op dag 9 of 10 hebben gezeten. Ik heb geen testen gedaan, omdat ze toen bloedtesten afnamen om te kijken of hcg daalde. Ik denk dat als je nog steeds bloedverlies hebt, het een reactie is op hcg in je urine. Want een nieuwe cyclus bouwt niet op als je nog bloed denk ik.
ik dacht dat ik dag 1 van de cyclus moest tellen vanaf de dag dat ik het vruchtje verloor. Hevige krampen en bloedverlies had ik al een paar dagen ervoor, dus zou dan nu op dag 10 zitten denk ik. Het bloedverlies is niet veel hoor, maar goed, ik ga er in eerste instantie vanuit dat het een reactie op hcg is en test gewoon door
Ik verloor alles altijd meteen...mss is dat het verschil in telling. Krampen en bloedverlies betekent hier altijd dezelfde dag nog de miskraam zelf. Hoe lang was je zwanger?
Het vruchtje is overleden met 8 w 5 d, maar was maar heel klein in groei was het nog maar 6w2d. Met 8 weken klopte het hartje nog wel, maar omdat het zo klein was is een paar dagen later nog eens gekeken en toen was het die ochtend/avond ervoor al gestopt. Vruchtje is 13 dagen later (dus 10.4) afgekomen.
Dan was je hcg behoorlijk hoog, rond de 10 weken. Want je lijf zwangert er lustig op door als het nog niet is afgekomen. Ik denk dat het rest hcg is, wat je ovutest doet verkleuren. Hoop dat je snel opnieuw zwanger mag worden, én blijven.
Klopt: afgelopen donderdag was het streepje knallend, maar nu al tuur, moet wel zeggen dat ik na een mk (heb er 5 gehad) mijn cyclus altijd weer direct normaal is, rond de 30/31 dagen, terwijl mijn cyclus normaal tussen 28-30 dagen is.
Je telt idd vanaf loskomen vruchtje. Althans, dat klopte bij mij altijd. En dan meteen weer een normale cyclus idd.
Had al in een ander topic geschreven maar zie hier je eigen topic.. Ik heb bij 10 wk een mk gehad, vruchtje was zeven weken. Na de mk heb ik nog bijna drie weken lang een positieve zwangerschapstest gehad, vlak voor de eerste menstruatie , was deze wit... De ovulatie testen trouwens niet .. Toen deze menstruatie na 2, 5 week over was, had ik na negen dagen een eisprong , dit was de eerste.. Ik denk dat hij nog op hcg reageert, maar wie weet heb je geluk!!
Net op controle geweest bij de gyn. Ik was nog niet 100% schoon, er zat nog een klein flintertje, die naar alle waarschijnlijkheid met de volgende menstruatie meekomt (zo weinig dus) Wat dus betekend dat hij heeft gezien dat de cyclus op gang is gekomen/komt, anders krijg je geen menstruatie. Over 6 weken moet ik weer op controle en ik moet in de gaten houden dat ik geen koorts krijg.