Proberen een gulden middenweg in te vinden en doen waar je jezelf het beste bij voelt. Hier geen rauwe eitjes of zachtgekookte eitjes (man wat kijk ik daar weer naar uit!!!) maar wel een spiegeleitje dat voldoende gebakken is (dus niet teveel 'slijm' ofzo).
Heb toch maar gevraagd bij de verloskundige bij de vorige afspraak en ze vertelde me dat het niet mag omdat het rauw is. Dus doe het maar niet meer
Ik zou proberen zacht gekookt te vermijden, gewoon voor de zekerheid. Zelf lust ik gelukkig alleen hardgekookt dus heb daar geen last van .
Ik dacht altijd dat zachtgekookt en spiegeleieren niet mochten tijdens de zwangerschap.. Heb het dan ook niet gegeten (en deze zwangerschap wederom niet) terwijl ik er best wel eens zin in heb
Ik aat geen rauwe eieren en vlees tijdens zwangerschap. Maar ik ken ook vriendin van mij die japanse ramen (met halfgekookte ei) en salmonsushi regelmatig aat toen ze zwanger was en niks aan de hand. Dus eet wat je denkt dat het goed is voor jou en je zwangerschap. Als je niet zeker ben met rauwe eieren, dan hoef niet.
Ik eet ook al de hele zwangerschap ieder weekend een zachtgekookt ei. Ik denk altijd maar als het witte gedeelte maar voldoende hard is, en de dooier zacht is het wel oke.