ben ik nou zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kreeftje, 14 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kreeftje

Kreeftje Nieuw lid

14 feb 2008
    4
    0
    0
    Hallo iedereen!

Ik heb een vraagje.

Ik heb nu al 10 jaar de Diana pil geslikt en ben sinds 2 maanden gestopt met het slikken van de pil. Vorige week heb ik voor het laatst gerommeld met mn vriendje en dacht dat de werking van de pil na zeker 6 maanden pas weg zou zijn.

Maar onlangs heb ik op internet gelezen dat de pil na de 2e menstruatie al uitgewerkt is. Want dan activeert je lichaam het zelf. Via een website heb ik ook uitgerekend wanneer mijn vruchtbaarste dag was en dat scheen vorige week geweest te zijn ( 2 weken na mijn 1e menstruatiedag.)

Dus nu vraag ik me af, is het mogelijk dat ik nu zwanger ben ja of nee?
    En kan je al na 1 week weten of je zwanger bent ja of nee?
    Wel heb ik af en toe last van steken in mn onderbuik aan de linkerkant. En lijkt het of ik ongesteld moet worden (krampjes.)

2. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Je kan volgens mij dingen wel al voelen, doe jij automatisch toch al.
    Maar testen kan je pas op de dag dat je ongesteld moet worden..

Ik hoop het voor je meissie!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik voelde ook al vroeg na mijn eisprong van alles en als je in je vruchtbare dagen hebt "gerommeld" zou je zeker zwanger kunnen zijn maar je moet toch nog even afwachten tot de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden!

Succes en hopelijk is het raak!

4. Niet meer actief

Het kan ook best met je eisprong te maken te hebben hoor.
    Je hoeft niet persee een cyclus van 28 dagen te hebben.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt eigenlijk al direct het stoppen met de pil zwanger raken, afhankelijk van wanneer je ei is. dat het 2 maanden of 6 maanden duurt heb ik nog nooit van gehoord.
    maar ik heb geen diana geslikt, ligt het daaraan?

6. Kreeftje

Kreeftje Nieuw lid

14 feb 2008
    4
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties meiden!
    Maar ik ben nu nog niet ongesteld geworden, ik moet waarschijnlijk ook pas begin maart eind februari ongesteld worden. Maar nu heb ik wel al last van menstruatiepijnen en mn onderrug doet ook af en toe pijn.
    Het is echt raar allemaal, ik ben nu ruim 2 maanden van de pil af en heb twee weken terug voor het eerst mijn eiersprong gevoelt.

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er van moet denken, gisteren heb ik wel een zwangerschapstest gedaan. Maar volgens de site waar ik mijn vruchbare dagen heb berekend is dat te vroeg om te testen

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey,

je hebt het over menstrautiepijn..
    ik moet eerlijk zeggen ik had dat ook heel erg veel koud pijn in me rug die steken enz...

maar kijk maar naar me banner ben toch zwanger en 'geen bloed geeft moed' dus even afwachten tot je echt langs je nod zit en dan nog een keer testen :)

8. Niet meer actief

Het is inderdaad vroeg om te testen, als die steken door je eitje kwam.
    Gewoon wachten tot 29 feb ;)

Ik ben sinds eind sept gestopt, en ik heb ook geen cyclus van 28 dagen, en denk ook niet dat ik dat krijg.

Ik heb deze maand persona gebruikt, en ik temp daarnaast nog, dus ik weet wanneer ik mijn ei heb.
    En ik had ook een gevoel dat ik ongesteld moest worden.

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik nog geen pijn gehad rond of tijdens mijn menstruatie.
    Maar ik herken het nog van toen ik de pil slikte, toen had ik wel menstruatie pijn.
    Niet erg maar wel wat.

9. Kreeftje

Kreeftje Nieuw lid

14 feb 2008
    4
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Ik ben vandaag ongesteld geworden, terwijl ik eigenlijk pas 1 maart moest worden. Gisteren en eergisteren was ik ook heel de dag misselijk.
    Wel is de kleur van mijn bloed heel raar, beetje oranje haha..
    Sorry voor de details hoor meiden, maar moest het ff kwijt..
    Zelf denk ik dat het toch gewoon menstruatie is, maar ik kijk het nog ff aan...

In iedergeval bedankt voor jullie reacties!

10. Kreeftje

Kreeftje Nieuw lid

14 feb 2008
    4
    0
    0
    Nu lees ik weer dat er iets bestaat als een implantatiebloeding en dat komt altijd eerder dan je verwachte menstruatie.Hebben jullie dat ook mee gemaakt? Of helemaal niet?

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Een innestelingsbloeding is meestal een paar dagen voor je NOD, maar is vaak minder lang en minder heftig, misschien een paar druppels bij je afscheiding of bij het afvegen.

Het kan ook zijn dat je gewoon een kortere cyclus hebt. Na het stoppen met de pil kan het nog een aantal maanden onregelmatig blijven.

12. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey

Ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Ik ben 4dgn overtijd.Heb in de wk van mijn (wat ik dacht)mijn eisprong erg hoofdpijn gehad,erg moe geweest en uit mijn doen geweest.
    Word nu allemaal minder maar krijg andere klachten.zoals veel meer afscheiding,laatste 5dgn enorme krampen in de onderbuik die komen en ook snel weer gaan,erg vroeg klaarwakker,veel plassen,vet haar(en ik heb normaal extreem droog haar),klein opgezette buik,maar absoluut geen pijn aan mijn borsten.

Heb al 2 testen gedaan maar beide negatief...
    Wat denken jullie?
    Ik hoop het zo want dit is slopend...

Please somebody help me..

X

13. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Ik zou je niet te druk maken, en over een paar daagjes nog eens testen..

Succes

14. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Druk maak ik me ook niet(nou dat is natuurlijk ook niet helemaal waar :( ) maar ik ben wel bang voor een mega teleurstelling...
    Omdat mijn lichaam me zegt zwanger te zijn...

Idd gewoon afwachten en weer opnieuw testen,bedankt voor je reactie

Deel Deze Pagina