Ik maak de wc 1x per week (op maandag) helemaal grondig schoon en om de dag haal ik nog even een doekje over de buitenkant van de pot + de bril. En als ik visite krijg ook nog even een doekje erover heen. Ik maak schoon met van die vochtige schoonmaakdoekjes, voor elk onderdeel van de wc een schoon doekje. Een emmer met water en sop vind ik echt smerig. Heb je net wat schoongemaakt, spoel je het doekje uit in de emmer en vervolgens ga je met dat vieze water verder met schoonmaken...
Ik doe het elke dag wel met een sopje en een doek. Alleen als we echt de hele dag ergens zijn sla ik een dag over. Anders vind ik het echt vies... Doekjes gebruik ik nooit, dat plakt zo.
dagelijks beide wc's even met zo'n glorix doekje en een scheut glorix erin. 2x per week met een sopje, dan neem ik gelijk de tegels mee en de wasbak.
Nou ja, dat denk ik dus ook. Maar ondertussen denk ik ook dat mijn moeder vroeger de wc veel beter en grondiger schoonmaakte dan wat ik nu doe. En zij gebruikte dus wel emmer met doekje. En met die vochtige schoonmaakdoekjes. Sja, dat doe ik dus ook. Maar ik zou me een soort van schamen als ik bijv. bij mijn moeder of schoonmoeder de wc schoon zou moeten maken en ik weet niet eens hoe het met doekje/sop moet. En hoeveel doekjes enzo. En hoe vaak schoon water/sop pakken.
ach als je bij je moeder de plee schoonmaakt moet je maar zo denken zolang er geen piesvlekken of strontbonken of stof opligt/te zien zijn is ie schoon. spuit een beetje chloor in de pot en spray met pleespray en fris ie... onder het motto. niet schoon toch fris hahaha
Ik doe het 1x per week grondig (= met bleek, borstel er door, borstel in de pot laten weken, met zeem + sopje de hele pot afsoppen). En dan tussendoor haal ik er af en toe even zo'n vochtig doekje van glorix overheen, dat doe ik niet per se dagelijks, maar wanneer ik er aan denk (als er bezoek komt, doe ik 't altijd even, en soms als ik de doekjes zie liggen ook).
Ik maak elke dag de wc schoon, scheutje dettol in het water, en dan met n doekje. In de pot zelf elke dag met bleek.
oja dat zeggen wij ook weleens ja. maar dan : schoon voor het oog voor het kerkvolk zo en schoon istie weer heb net de pleeborstel es grondig bekeken maar nee hoor. gewoon zwart zonder brokjes stukken of strepen
ik gebruik een rol van die weggooidoekjes van de action zijn wel van stof 100 op een rol en klein emmertje die gebruik ik voor de muurtjes en gooi ik leeg in de wc nieuw sopje voor het toilet zelf en deuren doe ik met een spray en ander doekje
Hier ook elke dag (soms zelfs 2x keer op een dag, als zoonlief weer heeft staan slingeren), ik heb er echt een gruwelijke hekel aan:x maar ja met 2 kids en een man moet ik wel
moeten ze gaan zitten die van mijn ook hoor. voor we samen gingen wonen: ik zeg; je gaat wel zitten pissen. dr wordt hier in huis niet geslingerd met dat ding. en hem er goed recht in hangen naar beneden gericht want anders zeik je nog tegen de onderkant van de bril aan. hij luister goed moet ik zeggen
hahaha ja ze moeten bij mij ook zitten hoor maar zoonlief presteert het toch om over de bril heen te plassen