hoe en hoe vaak maken jullie wc schoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Of ik was hem gelijk erna ;)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Haha ja dat zou ik dan ook doen.

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe hem ongeveer 2 á 3x per week uit, maar voel me vergeleken met veel van hier nu wel een viezerd...:)

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Cupido ik klikte je link aan en keek bij de vlindertjes: pfffffff tranen om dat gedichtje ( heb zelf 6 mk-en gehad)
    Zoals dat gedichtje hoop ik idd dat het zo is, het klopt...
    Heftig

5. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Even voor de doekjes-dames: ik vind de WC-eend-doekjes (nieuw!) fijner dan de Glorix doekjes. Bijkomend voordeel: het pakje sluit met een dekseltje en niet met zo'n irritante na-3-keer-kleef-ik-niet-meer-sticker.

Ik doe de WC vaak tussendoor met een wegwerpdoekje. 1x per week met wc-eend erin borstelen en dan doe ik alles met een sopje.

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    dikke knuff

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik heb hem opgeslagen als dat mag. En ook gelijk naar mijn vriendin door gestuurd.
    Hoop dat dat mag van je.

Zo en nu weer luchtig over wc potten beppen.

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Elke dag een wegwerpdoekje over, onder en achter het toilet. En ook een doekje door het fonteintje. Ongeveer 2 keer per week sopje en dan neem ik de vloer mee..
    Oja en ik vind de borstel ook echt ranzig die vervang ik dus regelmatig!

9. Anice

Anice Niet meer actief

Elke dag minimaal 1x met zo'n glorix doekje en met de borstel, wel zo fris en zo gedaan. 1x in de week grote beurt.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik doe elke dag de wc af met een doekje en sopje, de pot laat zet ik flink in de week met wc eend of glorix en daarna met de borstel er goed doorheen. daarnaast doe ik 1x per week heel de wc dus inc tegeltjes en deurklink etc.

wc borstel vervang ik elke 3 maanden, soms vaker als ik er aan denk. bij de action koste ze 60 cent en passen perfect in onze houder :)

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    doe het 1x per week, soms nog met doekjes/borstel chloor tussendoor, maar grondig 1x per week.

ik heb trouwens zwarte wc borstels, zie je niet zo snel dat ze vies zijn en ziet er iets beter uit in het toilet :D

12. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Elke dag! Binnenkant met glorix en bril enz met dettol. Ook de tegelvloer met dettol.

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow, mensen... ik ga meteen mijn wc doen! (ik voel me ineens zo'n slons!)

Maaruh... hoe vaak doen jullie dan de badkamervloer en de douche, bijv? :) (ik vermoed al dat het aantal keren wat hoger zal liggen dan bij mij)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik maak hem dagelijks schoon met zo'n nep glorixdoekje (die W5-dingen van de Lidl) en 1 a 2 keer per week een grote beurt, waarbij ik het kraantje, de deurknoppen, doortrekknop, w.c.-rolhouder, lichtknop, vloer en tegeltjes ook meeneem met een sopje en w.c.-spul in de pot gooi en hem zo laat staan en na een half uur ofzo goed schoonborstel. De borstel zet ik vaak gewoon zo in de pot, weekt die ook gelijk schoon.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    2x per week de douche en vloertegels.

Nou ja de douchecabine 2x per week.... niet helemaal. Hij wordt namelijk dagelijks gesopt door kk :) en elke dag gedroogd door mijn man.

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Elke dag met wc eend en 2x in de week met bleek.
    De wc bril en de wc zelf met dettol (in een spuitbus) en met keukenpapier of en doek.

17. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Omdat zoonlief staand plast elke dag een klein sopje en 1 keer per week alles in de chloor. dus ook muren etc.

18. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Nou, ik heb zonet de wc hier maar eens grondig schoongemaakt: met een sopje! En één doekje. En van schoon naar vies gewerkt. En het ruikt weer lekker fris! :)

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Eum, elke dag wc papier met chloor over de bril en de wc enzo (vind een gewoon doekje vies haha, die wil ik dan meteen weggooien) en dan elke dag ff wat wc-eend inspuiten en ff uitborstelen.
    Verder heb ik laatst bij de action een wc nlok voor 1 euro gekocht met 4 navullingen en die ruikt zwaar lekker.
    En heb in de stortbak zo'n blauw blok, dat ruikt ook wel lekker. En vind het ook wel leuk staan, blauw spoelwater.

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik maak de wc iedere dag even schoon met een doekje en wceend en dan 2x per week echt flink uitbaggeren.. Verder natuurlijk voor en na een verjaardag of als we gewoon bezoek hebben gehad.. Vind het altijd een beetje vies als mensen op MIJN wc hebben gezeten haha..

Deel Deze Pagina