Iedere dag borstel ik de pot door met een scheut chloor en haal ik een doekje over de bril, doortrekknop, klink en lichtknop. Zo gedaan Eens in de week maak ik hem grondig schoon.
nou, hier gewoon 1 keer in de week en zn een keertje tussendoor. Als er hier meer kindjes gebruik van gaan maken of ik heb veel visite gehad, dan doe ik het extra. Maar ik vind dat echt overdreven om iedere dag te doen. Net als met handen wassen, we worden juist ziek van overmatige hychiene, dat maakt je zwak en vatbaar.
Ik hang nooit. Als ik geen poep zie, ga ik overal opzitten. Hangen is slecht, krijg je meer last van dan een onzichtbaar beestje waar je gewoon weerstand voor kan opbouwen
Hier elke dag de borstel en harpic max, 1 x in de week de tegeltjes erbij en chloortabletten in de wc.
Nou ik wou dat de mijne luisterde.. Al haalt ie tegenwoordig wel een doekje over de wc als er druppels liggen!
Uhm... als ik een grote boodschap doe leg ik altijd wat wc-papier in de pot. Ik zelf heb dus noooit last van remsporen. Maar even ander vraagje. Ik lees dat heel veel de wc-borstel in de bleek zetten. Dan hebben jullie dus een wc-borstelhouder waar de wc-borstel in staat? Maar wij hebben een plastic wc-borstelhouder, waarin de wc-borstel hangt. Dus... dan kan ik de wc-borstel niet zo in de bleek zetten dus..?
ik maak elke avond voordat ik me gaan douchen beide wc's schoon. 2 maal per week met een dettol dan doe ik alles , ook de rest van de badkamer. en de rest van de week met een sopje en om de dag met wc spul in de pot.doekjes vind ik altijd zo plakken. en wij hebben geen chloor meer in huis of wc blokjes in de wc en ik zou zeker geen chloor in het bakje van de borstel doen. ik heb een licht trauma over gehouden aan wc spullen. mijn dochter heeft op 1 jarige leeftijd een nacht op de hartbewaking gelegen en die lag in een spiegelkamer met een jongetje van 2 die een half wc blokje had opgegeten. hij had nog maar de helft van zijn ingewanden. zijn beeld is nooit meer van mijn netvlies gegaan. ik krijg de kriebels als ik lees hoeveel mensen (met kleine kindjes) gewoon chloor voor het grijpen in een bakje hebben zitten, brrrr. ik ben ook van de wc papier onder de drol.scheelt een hoop smeerzooi.
ik heb nog niet eens chloor in huis. niet dat antikal en allesreinger lekker spul is maar chloor? nergens voor nodig hoor. doe de wc altijd gewoon met allesreiniger en atikal. en bij mij is altijd fris en fruitig. en zon blokje heb ik er ook nooit inhangen vind die dingen geen waarde hebben. doen niks. vind ik dan hoor