Hoe en in wat slaap jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pixie83, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    In de zomer heb ik een pyjamabroek aan met een hempje, en ik MOET ook onder een deken slapen.

In de winter heb ik een pyjamabroek aan met een shirt met lange mouwen. En als het echt koud is, pyjamabroek met een hempje en een dikke fleecetrui.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier een boxer en in de zomer niks er boven. In de winter een tshirt erbij. Ik slaap tegen mijn vriend aan, eerst op zijn borst en dan met mijn rug tegen zijn zij en lekker in zijn armen, heerlijk!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ook zoiets...alleen dan geen bitje maar oordoppen :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat kan nu nog...;)

Mijn man sliep altijd naakt...maar goed nu er kinderen zijn doen we dat niet meer :cool:

5. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik ook altijd een nachthemd en als het echt heel koud is nog een broek ook, behalve in de zomer dan meestal alleen in slip. Zet namelijk geen verwarming aan in me slaapkamer daar krijg ik het weer benauwd van.

6. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Dat ook idd! :D

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn bh en onderbroek. Wij liggen meestal tegen elkaar aan op wat voor manier dan ook.

8. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wat slapen er veel mensen naakt! Ik moet echt een pyjama aan in bed, anders voel ik me zo bloot. In de zomer een dunne pyjama, shirtje+broek. Hoogzomer een boxer, en anders een driekwart broek. In de herfst+winter een dikke flanellen pyjama, lange broek en lange mouwen. Nu ook al, onder een herfstdekbed. Zoiets: Hunkemöller

En ik slaap met dikke sokken, altijd! Ja, ook in de zomer... Ik kan niet slapen als mijn blote voeten elkaar raken.

Verder slapen we heel romantisch met de ruggen naar elkaar toe, allebei op de buitenste rand van het matras. Zo ver mogelijk bij elkaar vandaan dus hihi. Vriendlief kan niet slapen als ik tegen hem aan lig.

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Een hemdje + shortje.. sliep eerst altijd in onderbroek/string maar E. Word nog steeds wakker en vind ik zelf niet prettig om bijna naakt over de overloop te wandelen ;)

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

naakt of met onderbroek. Bij heel veel pijn sowieso naakt elke ribbeltje doet dan extra zeer. Zo fijn als je dus in het ziekenhuis ligt.. dan dus heel straks shirt en onderbroek, (pyjama broek voor de grijp) . Ook nu met de kinderen slaap ik nog rustig naakt, pas als ze echt groter zijn/vriendjes vriendinnen komen zal ik ook wat over mijn borsten aantrekken.

Man t shirt en boxer.

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Wat heb je dan?

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Helmpje en ondergoed. We liggen altijd lepeltje-lepeltje. Ik heb geen idee of m'n vriend zo in slaap valt of dat hij zich omdraait, want ik val in slaap binnen 2 minuten :D

13. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Wij slapen allebei naakt en vaak in elkaar geklit als een balletje :D
    We hebben ook maar 1 dekbed.

En er hangt een ochtendjas naast het bed voor als we eruit moeten 's nachts om te plassen of voor een kind :)

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ook altijd naakt, onder de deken (ook met 30 graden).

15. Wij hebben, na een half jaar vechten om de deken, maar een tweede deken aangeschaft. Helemaal niet romantisch, maar zó lekker! Als we net in bed liggen, liggen de twee dekens over elkaar heen in het midden, zodat we tegen elkaar aan kunnen liggen. Als ik wakker word, ben ik meestal helemaal in m'n eigen deken gewikkeld :D Ik heb altijd z'n arm vast, zodat ik weet dat hij er is. Verder schijn ik 'm 's nachts regelmatig te verblijden met een knietje of een schop, maar daar weer ik zelf niets van :)

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ben al 18 jaar rugpatiente helaas.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

In een pyjama met lange mouwen. Shirt in mijn broek gepropt, broek in mijn sokken gepropt. We hebben nu ook sinds gisteravond een dubbele deken liggen. Ik kan niet slapen als iemand me vast heeft, dus liggen we met de gezichten van elkaar af, konten tegen elkaar (want ik kan ook niet slapen als ik hem niet vlakbij me voel :p)

En oh ja, hij schopt/slaat me iedere nacht bont en blauw en trekt zo'n 10x de dekens van me af. Ook slapen de honden bij ons op bed, de jongste altijd onder de dekens bij mijn voeten, de andere nestelt zich altijd tegen mijn buik aan. Ze mogen niet aan de kant van mijn man slapen, want die zou gewoon over ze heen rollen.

18. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat een gezelligheid lees ik hier haha :D

Hier altijd een pyama bigshirt aan, zonder kan ik echt niet slapen.
    We beginnen met lepeltje lepeltje maar na 10 min al snel met de konten tegen elkaar aan, ik moet soms heel even zn hoofd aanraken, vind hij vervelend maar t moet echt even haha.
    Ik heb ook een bitje tegen knarsen anders ook pijnlijke kaakspieren en oordoppen tegen zn gesnurk :p
    Als ie wat zegt is de hele buurt dus wakker omdat ik antwoord met WAT?? :D

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Is dat niet een beetje overdreven?

20. Micchan

Micchan VIP lid