Waarom zou je in bed ineens kleren aan doen als je kinderen hebt en bij je in bed kruipen? Ik heb daar nog nooit over nagedacht..
Alleen onderbroek en rug tegen rug... Knuffelen wel wat maar na 10 min is dat ook wel weer genoeg whaha Kramp in mijn nek en hij in z'n arm Als ik het echt heeeeel koud heb dan lange broek, nachthemd en sokken haha Maar dan moet ik al ziek zijn of het is 20 graden onder nul
Ik slaap altijd met pyama broek, ook in de zomer meestal! Of het moet heeeeeel heet zijn; lees 30 graden in de slaapkamer. En als het warm is met shirt, als het koud is nog een trui erover.
nu in nachthemd met lange mouwen en pyjama broek en nog het zomerdekbed erover. ( wilde vanavond het winter dekbed erop doen) verder een warmte kussen (soms) en lekker dicht tegen mijn man aan. vaak beginnen we lepeltje,lepeltje maar uiteindelijk liggen we ieder op eigen helft. in de zomer een nachthemd met korte mouw, of soms alleen in de onderbroek, maar altijd iets over mij heen want anders kan ik niet slapen.
s Zomers nachthemd s Winters pyama. Manlief altijd pyama en s Zomers met korte mouw/broek. Wij slapen meestal lepeltje Heeerlijk! Hemd heeft hij deze zomer twee keer gedaan met vakantie, 35 graden.. Bloot gebeurd hier zeker niet, ook niet zonder kids. Ik vind dat heel raar. En als er iets gebeurd, huis in brand, bloot de straat op?? Ik ga dan echt niet eerst mn kleren aantrekken
Naakt of een t-shirt (als het koud is) en lekker onder een dekbed. Tijdens ongesteldheid draag ik wel ondergoed. Wij beginnen altijd wel even kroelend, maar als er echt geslapen gaat worden dan lekker los .
we slapen allebei naakt tijdens ongi met tampon en zware dagen ook onderbroek+ evt maandverbandje een knuffel en kus en dan zover mogelijk bij elkaar uit de buurt en dat is een eind op een 220 bed de enige die tegen mij aan slaapt is mijn kat die overdwars tussen ons in ligt
Ik slaap meestal naakt of in me onderbroek. Heel soms een lang wijd tshirt. Ik moet wel altijd iets om me heen hebben , een dekbed of als het heel warm is een laken (maar tegen 3.00 heb ik me al als een mummie in het dekbed gerold want dan heb ik het koud haha) We liggen eerst even lekker tegen elkaar aan , dan ik op me rug vriend op zijn zij met zijn kont tegen mij aan. Meestal wordt ik op me zij tegen zijn rug aan wakker terwijl ik zo niet in slaap kan vallen
t-shirt, bigshirt of nachthemd.. soms met mijn fleece vest eroverheen. Maar geen broek en geen sokken. Vind het zo'n lekker gevoel dat katoensatijn tegen mijn benen en heb het dekbed trouwens nooit over mijn bovenlijf liggen. Krijg het anders zo warm. Overdag ben ik trouwens een koukleum (ml juist weer alleen 's nachts )
Een oud T-shirt of het eerste wat ik vast heb. Slaap ook op mijn zij, meestal zonder vriend in bed want hij gaat veel later slapen. Als we samen gaan slapen wel in lepeltjeshouding. Verder geen maskers of dergelijke. En maar 1 dekbed.