Hoe en in wat slaap jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pixie83, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Waarom zou je in bed ineens kleren aan doen als je kinderen hebt en bij je in bed kruipen? Ik heb daar nog nooit over nagedacht..

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij slapen ook naakt.. En heel gezellig met onze ruggen naar elkaar toe :D ..

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Alleen onderbroek en rug tegen rug...
    Knuffelen wel wat maar na 10 min is dat ook wel weer genoeg whaha
    Kramp in mijn nek en hij in z'n arm

Als ik het echt heeeeel koud heb dan lange broek, nachthemd en sokken haha
    Maar dan moet ik al ziek zijn of het is 20 graden onder nul ;)

4. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik slaap bijna altijd in een nachthemd, in de zomer soms zonder.

5. Delta

Delta Niet meer actief

Ik slaap altijd met pyama broek, ook in de zomer meestal! Of het moet heeeeeel heet zijn; lees 30 graden in de slaapkamer.
    En als het warm is met shirt, als het koud is nog een trui erover.

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik slaap in een bed met mijn ogen dicht.

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    nu in nachthemd met lange mouwen en pyjama broek en nog het zomerdekbed erover. ( wilde vanavond het winter dekbed erop doen)
    verder een warmte kussen (soms) en lekker dicht tegen mijn man aan. vaak beginnen we lepeltje,lepeltje maar uiteindelijk liggen we ieder op eigen helft.
    in de zomer een nachthemd met korte mouw, of soms alleen in de onderbroek, maar altijd iets over mij heen want anders kan ik niet slapen.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

s Zomers nachthemd s Winters pyama.
    Manlief altijd pyama en s Zomers met korte mouw/broek.

Wij slapen meestal lepeltje ;) Heeerlijk!

Hemd heeft hij deze zomer twee keer gedaan met vakantie, 35 graden.. Bloot gebeurd hier zeker niet, ook niet zonder kids. Ik vind dat heel raar. En als er iets gebeurd, huis in brand, bloot de straat op?? Ik ga dan echt niet eerst mn kleren aantrekken ;)

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Oh ja dekbed altijd!!

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Naakt of een t-shirt (als het koud is) en lekker onder een dekbed. Tijdens ongesteldheid draag ik wel ondergoed. Wij beginnen altijd wel even kroelend, maar als er echt geslapen gaat worden dan lekker los :).

11. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    we slapen allebei naakt
    tijdens ongi met tampon en zware dagen ook onderbroek+ evt maandverbandje
    een knuffel en kus en dan zover mogelijk bij elkaar uit de buurt en dat is een eind op een 220 bed
    de enige die tegen mij aan slaapt is mijn kat die overdwars tussen ons in ligt ;)

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik slaap meestal naakt of in me onderbroek. Heel soms een lang wijd tshirt.
    Ik moet wel altijd iets om me heen hebben , een dekbed of als het heel warm is een laken (maar tegen 3.00 heb ik me al als een mummie in het dekbed gerold want dan heb ik het koud haha)

We liggen eerst even lekker tegen elkaar aan , dan ik op me rug vriend op zijn zij met zijn kont tegen mij aan. Meestal wordt ik op me zij tegen zijn rug aan wakker terwijl ik zo niet in slaap kan vallen ;)

13. t-shirt, bigshirt of nachthemd.. soms met mijn fleece vest eroverheen. Maar geen broek en geen sokken. Vind het zo'n lekker gevoel dat katoensatijn tegen mijn benen :) en heb het dekbed trouwens nooit over mijn bovenlijf liggen. Krijg het anders zo warm. Overdag ben ik trouwens een koukleum (ml juist weer alleen 's nachts :()

14. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Een oud T-shirt of het eerste wat ik vast heb. Slaap ook op mijn zij, meestal zonder vriend in bed want hij gaat veel later slapen.
    Als we samen gaan slapen wel in lepeltjeshouding.
    Verder geen maskers of dergelijke. En maar 1 dekbed.

Deel Deze Pagina