Hallo Dames Ik wil graag wat meer ervaring op doen met pendelen en ik hoop eigenlijk dat jullie mij daarbij willen helpen door voor jullie te gaan pendelen. Bij deze zeg ik dan vast dat ik beginnend ben dus kan heel goed dat ik ernaast zit hoor, en ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Omdat vele dames die hier pendelen overspoeld worden met pbtjes en een goede werkwijze hebben bedacht omdat niet zo ver te laten komen wil ik graag ook dat er pbtjes gestuurd worden als ik dat hier aangeef. En wat buiten de tijd binnen komt verwijder ik dan helaas. Bij deze kunnen jullie pendel verzoekjes sturen tot 15.30 uur. (volledige naam en geb. datum + vraag) Ik pendel overigens niet of een zwangerschap goed loopt of niet. Dank je wel voor deze kans Groetjes Baby Boom
Hallo Dames wou even melden dat ik het een prettige ervaring vond vandaag, ik moet er wel even bij zeggen dat ik het een btje had onderschat. Het vergt echt wel wat energie. Ik denk dat ik morgen weer pendel, maar dat geef ik dan wel aan rond welke tijd (reken er maar op in de ochtend/vroege middag) DUS EVEN IN DE GATEN HOUDEN Groetjes
Leuk leuk, ben wel jaloers op jullie, dat jullie dat kunnen! Ik hou het in de gaten ! En inderdaad, goed dat je het met vaste tijden doet, want anders is de lol er snel af denk ik....
babyboom: wat super leuk dat je hier wat ervaring op wil doen!! ik hou je aanvraagtijd in de gaten zodat ik je gauw een verzoekje kan sturen succes iig!!!
leuk dat je je ervaring met ons wil delen ik ben wel een beetje laat hihi maar ik hou je morgen in de gaten. je zal t zeker druk krijgen. ik wens alvast heel veel succes.
Hey wat leuk dat je dit wilt doen . Ook heel slim van je om met aanvraagtijden te starten, zo laat je het al van in het begin niet te ver komen. Ik ga je ook opvolgen maar vrees dat ik weinig kans heb om tijdig te sturen want ik ben van half 8 tot 5u werken. Maar geen probleem hoor, we zien wel, hihihi..... In ieder geval wens ik je super veel succes en plezier!!!
Leuk dat jij ook wil pendelen! Ga het in de gaten houden! Heb morgen een bruiloft om te fotograferen, dus dan kan ik je helaas geen pb sturen. Maar ik hou het in de gaten!