Ik heb het allebei gebruikt. Maar toen ze heel erg ieniemienie waren een voetenzak. Zo'n ding dat je echt helemaal dicht kan maken zodat ze er als een soort van opgerold egeltje inliggen. Toen ze wat ouder waren was zo'n pakje ook wel erg handig!
Hier pas bij de derde een voetenzak gebruikt. Bij de andere twee een vestje en omslagdoek met gordelgaten (bij kou een extra dekentje).
Onze zoon is van maart en toen was het ijzig koud. Dus eerst een voetenzak van babydump zelf en toen een wikkeldoek van snoozebaby
Wij gebruiken de voetenzak. Ook voor in de buggy gaan we de voetenzak gaan halen. Zitten ze altijd lekker warm.
Een wikkeldoek! Zo'n piepkein nieuw babytje past nooit lekker in een pak. In een voetenzak hangt er vanaf hoe groot ze zijn. Mijne was vrij klein (2880) en hij zou erin verzuipen.
Heb een maxi cosi voetenzak. Vind t ideaal. Uk geboren in mei, wekenlang in de zak vervoerd met een jasje. In de zomer erin en nu alweer een ruime periode de voetenzak erin. Zodat mn mannetje in t begin geen jasje aanhoefde en nu met een dun jasje war, genoeg zit. Vind een jas of zo'n heel 'pak' best een gedoe om aan te trekken
hier ook de maxi cosie zak in de maxi cosie. zoontje is van september dus hele winter erin gezeten. hoef je ook niet zo'n dikke jas aan want dat zit ook voor geen meter. hup rits dicht en meneer zit lekker warm die ski pakjes enzo is zo'n gewurm om zo'n kleine erin te krijgen, das niet handig. nu in de wandelwagen ook nog een winterzak erin trouwens.
Voetenzak kan je ook makkelijk even open klappen als je wat langer in een winkel blijft oid. Anders stoomt je kindje zo'n pak uit.
Ik heb alleen een dekentje. Je gebruikt een maxi cosi alleen msar in de auto dus dekentje ligt er alleen buiten op. Zodrs de auto op temperatuur is, gaat de deken eraf. Skipak is echt onnodig en lastig. In de auto veel te warm.
Ik vind een skipak op zich wel handig als ik naar de stad ga; kind thuis het pak aan en de maxicosi in. In de auto wordt het niet echt warm op zo'n kort stukje. (Als ik zelf ook een winterjas aan heb, ga ik toch niet stoken.) Op de parkeerplaats kan je baby gewoon met pakje en al overgetild worden in de wandelwagen. Anders zit je er toch weer mee dat je je kindje uit die warme voetenzak haalt en weer opnieuw moet 'inpakken' in hetgeen je in de wandelwagen hebt liggen. Ook als jew eer terugkomt bij de auto is het fijn. Zo'n voetenzak wordt koud, natuurlijk. Dus dan is het fijn als ze gewoon met hun warme pakje nog aan in de mc kunnen. Ik koop zo'n pakje gewoon een maat te groot. Dan is het aantrekken geen probleem. Ik vind het in ieder geval niet meer moeite dan een jas of vest aandoen.
Geen van beide. Ik heb een lekkere zachte wikkeldoek met "maxicosygaten" waar de riempjes doorheen kunnen.