Dames, volgende week vrijdag hebben we bruiloft. Dit jurkje heb ik hiervoor gekocht. Maar er rekening mee houdend dat het misschien wel slechter weer wordt, dan dat je verwacht op 15 juni wil ik er toch iets boven hebben. Zelf dacht ik aan een bolero'tje. Maar voor wat voor kleur ga ik dan? Lekker fel kleurtje? Graag jullie advies?
wauw! mooi jurkje!! Wat voor schoenen trek je erbij aan? je zou bijvoorbeeld een mooi donkerblauwe bolero met blauwe schoenen aan kunnen trekken.
Ik zou het dezelfde kleur als je schoenen doen. Dus bijvoorbeeld roze schoenen iets roze erover. gewoon zwarte schoenen iets zwarts erover.
Bij de Steps hebben ze leuke, goedkope bolero's in veel verschillende kleuren. Erg leuk jurkje trouwens. En volgende week vrijdag wordt het gewoon mooi weer hoor, is mijn man jarig, dus moet wel
Ik ben dan ook jarig, dus gegarandeerd mooi weer! ik zou zoals de meeste gaan voor de kleur schoenen die je aantrekt. Ik vind persoonlijk het kobalt blauw wat je nu veel ziet erg mooi en bij van Haren zijn daar voor niet te veel geld ook mooie pumps bij te krijgen in dezelfde kleur.
Ik hou van roze dat is ook wel te vinden in een bolero en schoenen. Blauw wat genoemd is is denk ik ook wel erg leuk. Idd bolero en de schoenen dezelfde kleur. Ben het eens met de meiden. Superjurkje!
Hee meiden, bedankt voor jullie reactie. Ik denk dat ik inderdaad nog even op zoek ga naar een leuke kleur bolero, met matchende pumps. Het jurkje komt bij Bonprix vandaan. Heel fijn jurkje van chiffon, dus het waait mooi mee. En mijn beginnende buikje valt dan niet op, omdat de elastische band zit bij de borsten en daar vandaan is hij los, zeg maar. Bedankt, meiden!