Hoe en waarin slapen met dit warme weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Late mama, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    24.5 graden op haar kamertje. In romper zonder mouwen in een flinterdunne slaapzak. Zonder gaat ze niet slapen.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Op Finley's slaapkamer was het 23 graden gisteravond.
    Raam op een kiertje.
    Hij had een romper met korte mouwen aan en een zomerslaapzak.
    Het koelt 's nachts wel af.....Finley werd afgelopen nacht wakker van de kou, dus hem toen nog een pyamajasje met lange mouwen aangedaan en mijnheer sliep heerlijk verder.

Vind het ook altijd lastig. Want bij het naar bed gaan, kan het erg warm zijn (dus luchtig kleden) terwijl het dus 's nachts wel kan afkoelen (luchtige kleding weer te koud).

Finley blijft ook nog eens niet netjes onder een laken liggen (hij gaat het hele bed door), dus dat is ook geen optie.

3. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    hier krijgen we de kamer ook niet kouder dan 25 graden. ze ligt in een romper, maar moet een slaapzakje aan omdat ze met haar benen door de spijlen draait. maar dat is echt een mega dunne (tshirt stof). Ze heeft nu koorts en slaapt nu bij oma een paar deuren verder, omdat het daar veel koeler is en ze in het campingbedje kan zonder zak

4. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hier ook een meisje met koorts, dus alleen in een korte mouwen romper (het was gisteravond 26 graden op haar kamer).
    Als ze geen koorts had gehad had ik haar een shortama aan gedaan 😊

5. miep84

miep84 Niet meer actief

Hier is het 28graden op de kamers! Baby van 8 weken en dreumes van 22mnd, beide alleen een romper (met korte mouw) en een lakentje.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Romper korte mouw en verder niks, het is 27 graden op zijn kamer. En daalt maar 2 graden in de nacht

7. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Vanavond in een dunne romper met lange mouw en een dunne slaapzak zonder mouw. Hij heeft het gister prima gedaan dus vannacht weer.
    Twijfelde wel even over de lange mouw..

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ca 27 graden op de kamertjes. Zoonlief 10 weken heeft een romper korte mouw en dun broekje aan onder een lakentje. Normaal slaapt hij in de Puckapiep (niet de zomervariant) maar dat durfde ik nu even niet aan omdat hij het best snel warm heeft.
    Dochterlief slaapt in een onderbroek en hemd onder een dekbed. Dat vindt ze fijn.

9. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Hier zonder romper in dunne slaapzak. Was net Nog steeds 25 Gr. En ze had er vanavond last van. Net wel even een lakentje over der heen gelegd

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Het is 31 graden op de kamer van mijn zoons, krijg het niet koeler. Het is sowieso een warm huis, dus ik zou tekenen voor 24 graden ;)
    Beneden in de woonkamer is het zelfs nog 27 graden met de deuren open, ventilator aan en alles dicht.

De oudste slaapt in zijn onderbroek en de jongste in een romper zonder mouwen. Anders VEEL te heet.

11. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik krijg het ook niet cooler dan 26/27 graden. Dus hier alleen in een romper en een lakentje (die hij er ook zo weer af trapt)

12. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    ik heb geen idee hoe warm het op het kamertje is van mijn dochtertje, maar ik leg haar in een rompertje lange mouwen, in een slaapzak(dikke) en enkelt een hoeslakentje of hydroluier over haar heen.

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.151
    113
    Happyland
    wow zitten jullie op de noordpool??
    Hier ligt ze nu in een flinterdunne slaapzak met rompertje spaghettibandjes. Circa 25 graden.

14. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hier 25/26 graden op zijn kamer en slaapt in een romper zonder mouw en slaapzak (dun) van de Hema

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Bohh heeft ze het niet warm??
    Het is 27 graden op de kamer van mijn dochtertje, bovenraampje open, slaapt in een romper zonder mouw alleen. Geen laken of slaapzak. Ze heeft het al snel warm.

16. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Hier een romper lange mouw en een zomer slaapzak van Jersey voor de nacht. Overdag haar romper zonder of korte mouw en dan en katoenen slaapzak.

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zoonlief (1jr10mnd) slaapt in romper lange mouw en zomerslaapzak. Ik geef hem een dekentje over die hij meestal wegschopt. Dochter (3jr) slaapt in pyjama korte mouw/korte broek en wollen dekbedje. Dochter is ook zo een die niet van zich laat horen als ze het te warm heeft, dan ligt ze met drijfnatte krullen en rode wangen in bed maar ik hoor ze alleen als ze het koud heeft.

Deel Deze Pagina