Goh, het is dus niet alleen bij ons?? Ik werd de eerste week he-le-maal gek van dat gehang. Hier dezelfde leeftijd, ze hebben in de eerste week 4 boeken gelezen en gingen over op schermen. Verplaatsing van de tv naar ps4 naar de Wii naar de tablet. Na 3 dagen stond ik op het punt om alle schermen het huis uit te gooien. Nu gaan ze na get ontbijt naar buiten, verplicht. En als het niet regent wil ik ze met de lunch terugzien. En na 2 dagen mokken is de 'buurtgang' ineens van de banken gekropen en spelen ze heerlijk buiten en zijn bezig een boomhut te bouwen. Vandaag waren ze binnen, en oma had alle schermen uitgezet en de wifi uitgeschakeld. Ze hebben het hele huis omgebouwd in forten en uren gespeeld. Ik heb het juiste recept gevonden Nu nog 10 dagen uitzitten en dan gaan we op vakantie
Bij ons kwamen vandaag zelfs een berg knuffels uit de kasten en van de zolder, eerst echt heerlijk keunterig "knuffels ziekenhuis' gespeeld, en daarna werden ze ingezet al munitie om elkaars fort te bekogelen..