Doorlekken snachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ukoldaatje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoi allemaal,

Tot voor een maand geleden gebruikte ik pampers voor mijn zoontje, active fit even uit mijn hoofd? (die met die stippeltjes erop en waarmee je met etos zegels 5 euro korting krijgt).

Die werkte perfect. Nooit of zeldzaam doorgelekt.

Nu vond ik het niet normaal hoe duur die pakken zijn en ik ben niet zo snel met de babyzegels van de etos om daar telkens 5 euro korting op te krijgen.. ;)

Nu heb ik eest kruitvat maat 4 gepakt, en daar deed hij het goed op.

Afgelopen zadag was er die actie 3 pakken voor 25 euro en heb ik drie pakken 4+ gepakt value pakken.

Nou, elke nacht is meneer drijfnat.

Door zijn winterslaapzak heen en zijn bedje ook nat.

Tuurlijk 3 pakken in huis, zucht..maar ik vroeg me af, waarom bij de 4 niet doorlekken en bij de 4+ wel? Had gedacht dat die plus voor een hele nacht wel fijn zou zijn en veel urine zou opnemen. Nou het laat vele urine door.

Hoe zit dat? Ik dacht dus dat we met die 4plus goed zouden zitten. OVerdag gaat het goed, dan verschoon je veel vaker.

Nou zijn vandaag de huggies per pak 4 euro bij de etos, ga ik daar maar es mee experimenteren.

Baal een beetje dat de pampers zo duur zijn!

Van de 4+ heeft mijn zoontje ook striemen op zijn bovenbeentjes binnenkant, dat heeft hij nooit gehad. Ook niet met de 4 van kruitvat.

Tis echt zoeken..

Hoe kan het dus dat hij zo doorlekt met 4+?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zijn de 4+ luiers niet gewoon te groot? Mijn zoontje draagt ook 4+ en lekt bijna nooit door 's nachts!

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Kan inderdaad zijn dat 4+ gewoon wat te groot is...

Hier nooit doorgelekt met 4+ we zijn ook pas overgegaan op 4+ met 9 maand ofzo terwijl we een behoorlijk groot kereltje hebben..

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik had dat hier vaak met de kruitvatluiers dus ben toch maar weer teruggegaan naar pampers,,, we zijn gewoon altijd heel actief in het zoeken naar aanbiedingen...

en dat is nog niet zo makkelijk.. in elke winkel zit er namelijk een ander aantal luiers in de pamperverpakingen :(.... dus dat is een hoop rekenen. :)

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    De maat 4+ is groter als 4 dus de luier is waarschijnlijk te groot voor je zoon en dat zou het doorlekken verklaren. Even aan de kant gooien en een maat kleiner nemen. Hij groeit er wel in, dan kan je ze alsnog gebruiken.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    De 4 gewoon doet het idd goed. Las dat de 4+ vanaf 9kg is en hij is negen kilo en een beetje (3 weken terug), dacht dat het zou moeten passen. Maar aangezien de + lekt zou dat het kunnen zijn?

Pampers is en blijft favo en als mijn babyzegelkaart vol is blijf ik die halen en hou de acties in de gaten.

Ik woon alleen op een dorpje dus moet gaan rijden voor aanbiedingen, das niet altijd goedkoop dan ;) alhoewel moet voor de kruitvat ook 16km rijden.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Leg ze idd maar even weg, k heb maar 2 winterslaapzakken ik krijg ze niet bijgewassen (gedroogd vooral) zo lekt hij door.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat de 4+ gewoon te groot is dan..
    Dus dan zou ik t voorlopig gewoon op 4 houden..

Mijn zoontje is nooit doorgelekt... Behalve door mijn eigen schuld als ik zn piemeltje niet goed had gedaan...
    Maar dat is max 3x geweest

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dan zal het idd te groot zijn. Zeker omdat het pak hiervoor, maat 4, gewoon heel goed ging.

Ik vind ze van de kruitvat gewoon t beste op de pampers na dan.

10. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik heb hier verschillende maten en merken geprobeerd tegen doorlekken. maat 4, 4+, 5. Kruitvat, pampers baby dry, active fit, emte merk. Niets hielp hier nog vele nachten nat. Hier is het nl. dan weer een paar nachten droog, dan weer een paar nat en zo door. Hij plast soms gewoon heel veel in de nacht. Meestal gelukkig niet zo heel erg nat, slaapzak blijft droog. Maar de pyjama's en rompertjes vlogen er doorheen. Sinds kort leg ik kraamverband in de pamper, en nu blijft hij droog!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kruidvat luiers striemen hier ook bij zoon zijn beentjes, etos niet.

Deel Deze Pagina