Dubbele baarmoeder en zwanger, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sisa, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi allemaal,

Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben :D
    Heel erg gelukkig mee, maar ik weet dat ik een aangeboren afwijking heb, namelijk 2 baarmoeders. Wie heeft dit ook, is er ook zwanger en/of wie weet hier meer vanaf? Alle informatie is uiteraard welkom!
    Alvast bedankt!

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Hoi,

een vriendin van mij heeft ook een dubbele baarmoeder en is een jaar geleden bevallen van haar zoon.
    Hij is wel te vroeg geboren, namelijk met 33 weken maar helemaal gezond.

Ik zou wel zo snel mogelijk een afspraak maken met de gyn om hem/haar je in de gaten te gaan houden.

groetjes
    bambie

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ken ook iemand die dat heeft. Die is met 37 weken bevallen van een gezond kind.. Ze liep wel onder controle bij de Gyn, en moest ook in het ziekenhuis bevallen, maar ze heeft er weinig problemen mee gehad..

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oja, even ter aanvulling: ik ben ook onder behandeling bij gynaecoloog dus dat is al onder controle. Ze hebben ook al gesproken over mogelijke vroeggeboorte. Ik ben erg benieuwd of er hier nog meer meiden zijn met hetzelfde 'euvel'. Verder maak ik me er geen zorgen om, ben allang blij dat ik zwanger ben!

5. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    wow dat is toch heel zeldzaam? misschien heb je wel twee babys ;)
    ik zag een aflevering van Greys anatomys en daar had een vrouw twee babys in twee verschillende baarmoeders
    en de een was een paar week eerder verwekt dan de ander..!

lijkt me heeel bijzonder voor jou! veel geluk met alles

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey gefeliciteerd...ik heb ook 2 bmers

ik weet alleen niet of dat ik zwanger ben..nog ff afwachten ik st aook onder controle van de gyn en ik moet maandag terug om te kijken of dat ik zwanger ben :)

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi!

Een vriendin van mij heeft hetzelfde gehad. Ze heeft nu een gezonde zoon van bijna 2. Ze had een prima zwangerschap, maar inderdaad is het kindje wel wat eerder geboren. Hij lag in stuit, maar ze is op de gewone manier bevallen. Naast wat extra controles geen problemen dus!

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    wauw dit is wel heel bijzonder!
    die afleving van die twee baby's bij GA heb ik ook gezien.. hihi! maar dat zal wel een heeeeeele grote uitzondering zijn.....
    maar mag je dan ook geen gemeenschap meer hebben met het risico dat je misschien nog een keer zwanger wordt in je andere baarmoeder? of zeg ik nu iets heel raars?
    nou ja, in elk geval, ik heb er geen ervaring mee maar vind het wel heeel bijzonder!

enneuh... gefeliciteerd!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    je mag gewoon gemeenschap hebben hoor...er komt een stofje vrij in je hersen die zeggen dat je zwanger bent...en daardoor geen eitje mee geef...maar er zijn natuurlijk uitzonderingen...en daar ga ik neit vanuit....
    en die aflevering bijgrey heb ik zelf ook gezien...

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ik meen me te herinneren dat er een paar maanden geleden iemand op het forum was die dit ook had. Misschien dat je het met de zoekfunctie terug kunt vinden.
    Veel succes en geniet er van in ieder geval!

Deel Deze Pagina