te weinig voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik heb een vraagje, misschien dat sommige van jullie dit ook hebben meegemaakt? Ik probeer het mijn verhaal een beetje kort te houden ;) Ons zoontje Lucas is 3 maanden oud, en volgens het CB mag hij tot 200 ml drinken. Vorige week dronk Lucas 160 a 170 ml per flesje. Toen kreeg hij Friso Normaal en Comfort gemend. Hij dronk goed zijn flesje leeg. Nu zijn we afgelopen zondag overgestapt op alleen normaal. Ik moet volgende week gaan werken, en mijn ouders passen op, en het klaar maken van friso normaal en comfort samen is een beetje ingewikkeld voor hun, en ik wilde zelf ook weten of Lucas over het spugen heen was. Volgens mij slaat de "nieuwe" voeding wel aan, hij spuugt niet meer, alleen zijn ontlasting is wat anders van kleur. (gisteren was het legergroen?!) Maar goed... sinds afgelopen zondag drinkt hij zo slecht! Mijn partner zegt me geen zorgen te maken, maar soms drinkt hij maar 120/130 ml en vanmorgen toen was het maar 100 ml, en dat na zo'n lange nacht..dan zou je toch denken dat ie echt honger heeft...
    Gelukkig heeft ie net om half 11 weer 140 gedronken, maar das echt een beetje proppen :cry:
    Hij heeft afgelopen dinsdag ook 2 prikjes gehad, en ik dacht in eerste instantie dat komt daardoor, maar hij drinkt al slecht vanaf zondag.. heeft iemand dit meegemaakt? Kan hij bijvoorbeeld alleen friso normaal niet lekker vinden? Ik gebruik de Aventfles met speen 2..

Grt bella

2. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    ohja... hij ziet er wel fit uit, en beweegt goed. Hij maakt geen duffe indruk.

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Misschien voelt hij zich gewoon even niet zo lekker en heeft hij niet zoveel zin in eten.
    Ik zou het nog even een paar dagen afwachten hoor. Zolang er iets ingaat en erin blijft hoef je je niet zo snel zorgen te maken ;)

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Comfort is licht verteerbaar. Daar kan het ook van komen. Dat je mannetje nu wat sneller vol is!

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    En je kleintje gaat steeds effectiever met zijn eten om; hij haalt steeds meer voedingsstoffen uit zijn eten en poep dus minder ongebruikte voedingsstoffen uit.

Ik heb gehoord dat groene poep ook wel kan betekenen dat je kleintje te veel heeft binnen gekregen maar hier heb ik geen ervaring mee.

groetjes Lisette

Deel Deze Pagina