Hoe en wanneer hebben jullie de zwangerschap bekend gemaakt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PollyBaby86, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    #21 Robijn89, 27 aug 2017
    Laatst bewerkt: 27 aug 2017
    Bij de eerste meteen na de positieve test aan naaste vrienden, (schoon)ouders en onze zussen en broer verteld. Na de termijnecho (geloof iets van 11 weken en een beetje) aan iedereen verteld en ook op facebook gezet.
    Mijn ouders en zus heb ik toen een foto gegeven met de test en zo'n kaartje er bij: vandaag kwamen we er achter dat jij er aan kwam. De rest gewoon verteld.
    Op facebook de tekst: We made a wish and you came true, met een foto van de echo er bij.

Deze keer alleen mijn ouders, zus en beste vriend van mijn man verteld na de positieve test. Na de goede echo hebben we het ook aan mijn schoonmoeder en partner, broer en zus van mijn man en onze naaste vrienden verteld. Mijn buik groeit hard dus ik denk dat we het na de volgende echo (met 9 weken en een beetje) aan de anderen gaan vertellen.
    We hebben dit keer een foto waarop mijn dochter aan het stoepkrijten is en op de stoep is dan een tekening te zien van een mama, papa en kindje. En dan in de buik van de mama een baby. Al leuke reacties op gehad! Met een week of 12 gaat deze ook op facebook.

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Sorry, dubbel.

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Moeder en schoonmoeder gelijk, ik was toen bijna 5 weken zwanger en de rest na de termijn echo met 10 weken.

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik twijfel nog. Diverse mensen in mijn omgeving weten het al (ik ben ziek thuis en kan weinig) maar ik weet niet of ik het met 9w (termijnecho) al wil vertellen. 11w nog een echo, dan misschien? Ik heb ook een "hoog risico zwangerschap" dus ik wil zeker weten dat het goed gaat met de baby...

Vorige keer overigens met 4weken de familie ingelicht en pas met 16w mijn collega's, toen ik voor het eerst weer op kantoor was. (de dag van de landelijke stroomstoring ik zal het nooit vergeten haha. Met de hapjes nog naar de 7e verdieping traplopen). Ik had toen geen Facebook dus was makkelijk

Deel Deze Pagina