Nu heb ik overdag de reiswieg van de wandelwagen in de box staan, en daar ligt kleintje in. Binnenkort, met een week of 5 a 6 wil ik haar dan wel gewoon los in de box gaan leggen. Volgens het regelmaat en voorspelbaarheid schema, kan ze dan ook wel eventjes alleen spelen. Misschien een domme vraag, maar hoe speelt ze dan? Hoe leg je de baby dan in de box, op de buik of rug, en liggen er speeltjes bij? Op de buik liggen, houdt ze nog niet eel lang vol, en op de rug, tsja, dan ligt ze een beetje naar het plafond te kijken? Babygym mag toch pas vanaf 3 maanden? Hoe spelen / speelden jullie kindjes met 4 - 6 weken in de box? Groetjes!
Bij ons vond ze die box maar niets tot ze een maand of drie was. Ze gilde gelijk alles bij elkaar na een minuut ofzo. Ik legde haar regelmatig in de wandelwagenbak en dan bijv. met een klein zacht rammelbeestje of een bijtring, dat vond ze wel leuk met een week of 8.
Idd, een mobiel of iets in die geest is in het begin al spannend genoeg.. Jelle vond het geweldig als dat ding boven zijn hoofd rondjes begon te draaien..
Leander lag vanaf de eerste dag al in de box. Ik had het voedingskussen erin gelegt en met een fleece deken afgedekt. Zo lag hij rustig te kijken, ik had later een muziekmobiel gekocht en deze draaide ik voor hem af en zo keek hij naar de voorbijgaande beestjes. ( tip koop geen opdraaiding geef liever meer geld uit dan heb je er een op batterijen die langer draaien kan ) Nu heb ik overdwars een boxspiraal gespannen waar hij met zijn handjes tegen aan slaat en dat maakt tingel geluidjes. Zo speelt hij in zijn box. Liek
Mirre heeft idd een muziekmobiel ... wel een opwindding, want dan houdt het tenminste een keertje op en dan ligt ze er nog steeds naar te lachen ... Ook kan ze gebiologeerd naar de spijlen kijken ... dus niet eens speelgoed nodig Sinds een paar dagen lacht en kijkt ze ook naar dr beertje (heel schattig) ... die staat naast r ... En ze vindt het heerlijk in de box!
Jarod lag al met 2 weken in box. De eerste paar weken lag hij er heel rustig in en viel soms inslaap. Wij hebben een muziekmobiel van Nijntje en geweldig vind hij die nu. Hij ligt er heel interesant naar te kijken en te lachen. Verder hebben wij in de box een hele grote zachte dobbelsteen liggen maar die vind hij nu nog niet interesant.
Ik legde Daan atijd in een dubbel gevouwd voedingskussen en een deken erover dat het lekker warm en knus was. en ik had er een mobiel in hangen
Oh ja, inderdaad, de muziekmobiel, was het helemaal vergeten. Heb hem onlangs weggehaald omdat ze erg chagerijnig werd dat ze die beestjes niet kon pakken ! Maar ze vond het tot een maand geleden wel heel leuk om naar te kijken.
Mijn ventje ligt ook al vanaf dat we thuis waren in de box, overdag heel de dag eigenlijk, soms in de voedingskussen en soms gewoon op het (dikke) boxkleed! -x-
Hier hetzelfde als Mirella... vanaf dat we thuis waren in de box, mobiel erboven en speeltjes ernaast, dan merk je ook vanzelf wanneer ze ergens in geinteresseerd raken.
ik had zon lieveheersbeest met een spiegle op zijn buik, en dat vond lars prachtig, lekker naar zichzelf kijken. verder lag ie meestal te pitten in de box