mijn eigen kleine driftkikker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamabeer, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik heb een probleempje met Ryan als hij boos is dan slaat ie keihard met zn hoofd op de grind vloer zo hard dat ie bloeduitstortingen op zn voorhoofd heeft .het is een groot blauwe plekken en afdrukken van de grindvloer plakaat. Lex deed dat toen ie klein was ook maar dan tegen de muur met zn hoofd maar niet zo erg tot bloedends toe. toen deden we hem gewoon negeren maar vind dit toch erg...vind het zo zielig wat kan ik er tegen doen?

En meneer heeft ook uitgevonden dat je in de oren ook van alles kan duwen...net nog een stuk koekje uit zn oor gehaald. :)

wie heeft hier ook ervaring mee?

2. gemke

gemke Niet meer actief

tja hier ook zo'n driftkikkertje
    als deejay boos word gaat ik op handen en knieën zitten en beukt ie ook zijn hoofd tegen de grond uit pure nijd dat ie iets niet voor elkaar krijgt
    het gaat wel hard maar niet zo hard dat ie een blauwe plek er aan over houd
    begrijpt hij al wat je zegt of niet misschien moet je er eens mee "dreigen" hem een helm op zijn hoofdje te zetten als ie zo door gaat
    vaak haken ze dan wel af maarja het echt doen hmmm loopt je kind de hele dag met een helm op is ook een beetje vreemd
    op het cd zeggen ze gewoon laten gaan hij kent zijn eigen pijngrens en het gaat over
    deejay bonst ook in bed als ie wakker word of in slaap wil komen daar heb ik ook al vanalles voor geprobeerd stootkussens knuffels noem het maar op maar meneer duwt dat weg en gaan gewoon met zijn hoofd tegen het bed aan bonken moet ik wel zeggen dat het minder is geworden al wel maar hij heeft het heel lang elke avond gedaan

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee hij snapt niet echt als ik zeg maar ga "dreigen" ik blijf wel steeds nee tegen hem zeggen omdat hij denkt dat als ie met z'n hoofd op de grond slaat dat ie zn zin krijgt maar zo snel is mama niet om te kopen [-X

Deel Deze Pagina