Oei dit klinkt ook wel heel pittig! Dat van overdag te druk zijn om te drinken herken ik ook heel erg. Ik voed daarom echt best wel vaak soms wel om de 2 uur overdag. En daarnaast de bijvoeding wat nu echt heel goed begint te gaan. Hij eet ook flink door heeft het zo op en krijgt grotere hoeveelheden. Gisterenavond echt veel op (potje van avent waar 180 in kan echt tot de rand vol) en kwam hij pas om half 2 en anders al om 22 uur. Hoe vaak voed je overdag? En waarom zou je haar niet een keer uitbesteden als je echt heel erg moe bent!! Hier is het aardig te doen op het moment vind ik met de nachtvoedingen. Ben ik een keer echt moe ga ik s middags even maar dat is zelden. Vroeg naar bed werkt beter.
Wow een heel bakje vol! Zover zijn we hier nog niet, hooguit een half bakje. Overdag drinkt ze vaak maar twee keer, rond 11 uur, dan ergens rond 16 uur en daarna 19 uur voor ze naar bed gaat. Op mijn verzoek drinkt ze echt geen druppel, dan wordt ze alleen maar heel boos dus dat schiet ook niet zo op. Gebrek aan melk is het in elk geval niet, ik kolf nu twee keer zoveel als ze drinkt. Ach, wel lekker voor de voorraad natuurlijk. Ik hoop dat het nu even een fase is en dat we binnenkort weer terug zijn op een nachtvoeding, dat kan ik nog wel handelen. En even uitbesteden, dat klinkt zo gek nog niet dus dat moet ik misschien ook maar eens doen. Gek is het toch, die kraamtijd vond ik een eitje maar nu ben ik toch wel gesloopt. Eigenlijk hebben we gewoon veel te kort verlof
Haha, hier hetzelfde.. Zoon bijna 8 maanden. Gaat afgelopen nachten wel wat beter al gelukkig, maar ik ben stikchagrijnig als ik er weer eens uit moet snachts.. Gemiddeld 2 a 3 keer tussen 18:30-07:30. Bijvoeding gaat nog moeizaam, half potje olvarit formaat hoogstens, halve boterham, half stuk fruit. Daarnaast 4 keer bv. Ik ga wel eens 's middags met hem op ons bed liggen en samen dutje doen..
Maar vroeger naar bed vind ik dan weer niet zo gezellig voor mijn man altijd het maakt hier ook uit of hij thuis is geweest of niet, Vandaag is ie hele dag bij opa en oma geweest, dan haalt ie het voor m'n gevoel 's nachts in wat ie gemist heeft aan bv, want z'n flesjes weigert ie ineens afgelopen weken..