wordt gek van mezelf!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door abbey, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    hej allemaal,

ik ben nu 28 weken zwanger,dus moet nog 12 weken tot aan de 40 weken..en wordt nu al gek van mezelf..voor mijn gevoel ben ik er klaarvoor...terwijl dat in de praktijk nog niet zo is...de babykamer is af...maar dat is het..en de rest van de spullen,kleertjes enzo..heb wel wat enzo..maar allemaal nog niet op zn plek..
    toch heb ik steeds(mn hele zwangerschap al) dat onze kleine meid eerder dan de uitgerekende datum komt...
    wat kan ik doen om mezelf een beetje te kalmeren???

misschien komt t ook wel doordat ik zo moe ben...en mn bekken echt supervervelend aan t doen zijn:(

2. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik wilde net een berichtje plaatsen maar lees je verhaal en het is net of ik mijn verhaal lees.
    Ik wil ook alles afgewerkt hebben, zo snel mogelijk zodat alles maar af is omdat ik het gevoel heb dat deze kleine man eerder komt.
    Iedereen zegt dat ik nog tijd genoeg heb maar ik wil vooruit en dat ik nou net mijn probleem. Ik kan niet vooruit omdat ik met veel dingen op mijn man ben aangewezen omdat ik bekkeninstabiliteit heb. Ik kan steeds minder en als ik dan op ben baal ik weer van mezelf dat ik niet vooruit kan.
    Ik ben ook erg moe, van de pijn en kan moeilijk slapen omdat ik 's nachts vaak wakker wordt van de dingen die nog moeten gebeuren, ik ben bang dat ik iets vergeet en dan kan ik weer niet in slaap vallen. Het gevoel heb ik aan mijn man en mijn ouders proberen uit te leggen maar zij zeggen de hele tijd maak je niet druk je hebt nog meer dan 10 weken. Maar mijn gevoel zegt dat we deze keer verrast worden en dat meneer veel te vroeg komt.

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik lees mee.. want het is alsof ik mijn eigen verhaal hier zie :D

4. MissT

MissT Niet meer actief

Gewoon lekker genieten meiden.
    Neem jullie rust, en geniet nog lekker van deze (stille ;)) momenten.
    Lekker in de zon zitten, etc.
    Je niet al te druk maken!! De baby komt wanneer het komt, en daar kun je niets aan doen.

5. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    @MissT, dat is makkelijker gezegd dan gedaan en vooral als je er al één hebt rondlopen die de nodige aandacht vraagt en geen middagdutjes meer doet dan kom je niet zo makkelijk aan je rust toe.
    En omdat ik veel last heb van BI kan ik al een stuk minder als normaal en ik ben helaas geen stilzitter maar dat moet nu dus wel (met veel tegenzin) en dan wordt ik nog onrustiger omdat ik juist dingen wil doen.

Ik heb al pen en papier op mijn nachtkastje liggen zodat als ik 's nachts wakker wordt en er blijft iets in mijn hoofd hangen dat ik het op kan schrijven om het van me af te zetten en dat helpt enigzins.
    Als alles dalijk een eigen plekje heeft komt de rust hopelijk wel weer maar nu ben ikzelf zo onrustig omdat het in huis ook onrustig is.

6. misa

misa Niet meer actief

Ja, dat is wel vervelend! Maar als je nog 12 weken moet: dat is wel 3 maanden he! Best lang als je je al die tijd zo blijft voelen!

Misschien binnenkort maar gewoon ff heftig shoppen, zodat je het meeste hebt, misschien lucht dat wel op!
    Of anders: mocht de kleine echt veel te vroeg komen, moet 'ie nog een tijd in het ziekenhuis blijven. Bepaalde dingen zijn dan eerst nog niet nodig en ook zo gekocht..!
    Nou, helpt het? :)

Veel plezier met je zwangerschap nog!

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook hoor, maar dan in de zin van plaats maken voor de baby. Manlief denkt dat we nog zeeën van tijd hebben (hebben we ook maar pff) maar de plaats waar de wieg moet komen is nog bezaaid met bureau en pc spul,,,,om gek van te worden.
    Ook de enveloppen voor de kaartjes, de box, luiers dat soort dingen. Dat komt allemaal wel maar het moet wel nog :D De ene dag heb ik t gevoel meer dan de andere dag.
    Ik heb gelukkig niet t gevoel dat t eerder komt, maar dan nog, als t met 37 weken komt heb ik nog 9 weken, ook nog tijd genoeg (zegt de theorie dan hè :D )

8. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ja mannen denken altijd dat ze zeeën van tijd hebben op de één of andere manier. Mijn man gaat doodleuk voor de vakantie nog een hele dag op pad. Tennissen, andere mensen ergens mee helpen. En ondertussen is er nog niks ingepakt. Vreselijk, daar kan ik ook niet tegen.

Maar nu ook hoor, al werkt ie heel goed mee. De babykamer is bijna af, de box is besteld en ook de geboortekaartjes. Ook de kinderwagen is in aantocht. Maar toch heeft hij niet door wat er daarnaast nog moet gebeuren. De baby uitzetlijst is nog lang niet compleet, we zijn nog niet eens op de helft. Maar als ik dan met iets thuiskom dan krijg ik weer te horen dat we rustig aan moeten doen met het geld. Heb hem nu al een paar keer gewezen op het feit dat we nog heel wat nodig hebben. Oké, ik heb nog wel tijd, maar ik denk dat het ook vooral nesteldrang is bij mij. Alles moet klaar en het huis moet helemaal schoon en netjes zijn, zoals in de bladen. Hihi, moet wel zeggen dat ik al een heel eind op weg ben. Ik krijg alleen al de zenuwen als ik me bedenk hoe snel de eerste 6 maanden zijn gegaan. En dat we straks nog maar 3 maanden de tijd hebben.

Deel Deze Pagina