Thanks voor je berichtje! Ik heb zojuist google afgestruind en het kan inderdaad. Ik begin mezelf nu gek te maken! .. wat is het? menstruatie of innesteling? Wie wil in haar glazen bol kijken?
Geen glazen bol hier, maar ook ik heb wel eens de map moeten halen. Overigens "begrijp" ik een aantal van de reacties wel, je onderschrift en je topic stroken nou eenmaal niet met elkaar. Let wel, ik praat het veroordelen niet goed hoor, maar je hebt hierdoor in ieder geval wel mijn nieuwsgierigheid gewekt!
Ik begrijp je nieuwsgierigheid De reden is dat we geen plek hebben, en de financiën er nog niet voor hebben. Daarnaast heb ik mijn (Franse) zorgverzekering nog niet. Zo zijn er nog een paar puntjes. Over 5 maanden verwachten we dat de financiën op orde zijn, mijn zorgverzekering op orde is, dat we groter wonen etc. Dan willen we gaan kijken of we gaan proberen, of dat we toch nog een paar maandjes willen wachten. .. dit alles hebben we besloten met ons verstand. Mijn hart kan niet wachten en ik ben nu al verliefd op het kleintje dat nog niet eens bestaat! Ik hou die grote wens nu al zolang vast. Hier op het forum kan ik uiten hoe ik mij voel! En daar ben ik zo blij mee! Maar het leven gaat door, en soms moet je verstandig zijn. Het nemen van de MAP is voor ons een verstandige keuze geweest. ... maar goed, als ik toch zwanger ben, dan is dat natuurlijk absoluut geen probleem voor mij (hehe)
Ik vond het echt zo moeilijk toen gevoel ('Ik wil een kindje!') en verstand ('We hebben nu het geld/de ruimte nog echt niet!') zo tegenover elkaar stonden, blegh! Hopelijk hebben jullie snel alles fijn op orde! En MAP is echt heftig, maar gelukkig bestaan ze!
Dankjewel Ik ben blij dat het voor jullie helemaal is goed gekomen! Voor ons komt het vast ook wel goed! Het duurt alleen zo laaaaang! Ik ben een beetje verwend, haha.