Hoi allemaal.. Ik heb eigenlijk een beetje een probleem.. 5 maanden geleden ben ik begonnen met de pil, de normale gebruikelijke pil.. Ik bleef bij deze pil tussentijdze bloedingen krijgen. Vorrige maand toen ik in de midden van de strip was begon ik weer te bloeden en na twee weken nog te bloeden besloot ik de pil door te slikken. Een week later sex gehad. Na een paar dagen naar de sex begon ik weer te bloeden. En omdat ik het toen zat was dokter gebeld en een zwaardere pil gekregen.. eigenlijk zonder er bij na te denken dus gelijk gestopt met de strip die eigenlijk nog lang niet op was gestopt met deze pil.. 5 dagen aan het bloeden geweest en toen begonnen aan mijn nieuwe pil. Deze slik ik nu 9 dagen. En gister kreeg ik een hele lichte bloeding. En nu heb ik dus al de hele dag buikpijn net of ik ongesteld moet worden, maar geen bloeding meer gehad.. begin me nou toch zorgen te maken omdat ik gewoon slordig met mijn pil ben omgegaan toch zwanger te zijn.. Iemand ook ervaring hiermee.
Was het een gewone pil die je 21 dagen slikt en san 7 niet? Heb je hem ooit korter dan 21 dagen geslikt of ooit langer dan 7 dagen geen pil geslikt? Zo ja; dan was hij mogelijk onveilig. Zo nee (dus minimaal 21 aaneengesloten dagen de pil geslikt en maximaal 7 aaneengesloten dagen geen pil), dan was je gewoon veilig. Wennen aan een nieuwe pil kan zeker even duren, dus bijwerkingen zijn heel normaal!
Dank je voor je reactie purk.. Vandaag bij de dokter geweest. En niks aan de hand gelukkig.. Moet inderdaad aan mijn nieuwe pil wennen.. Wel een wijze les om goed met de pil om te gaan.
pas weer begonnen met de pil maar vanwegen een maagverkleining veel diaree maar ik las dat door diaree de pil minder werking heb klopt dat?? voel me sins 2 weken heel raar gr