Mijn gynaecoloog is deze week afwezig. En wil het daarom hier maar even vragen. Ik heb zeer regelmatig buikpijn. Dit is extreme bandenpijn en zere baarmoeder door de vele harde buiken (ongeveer 30 per dag). Hierdoor slik ik ook al 7 weken weeenremming. Echter krijg ik nu ook zon vreselijke pijn aan mijn blaas. Snachts moet ik elk uur plassen en soms is mijn blaas zo verkrampt dat ik niet meer kan lopen van de pijn. De kleine zit in mijn blaas, dat kan een probleem zijn. Maar zo erg? Verder heb ik geen blaasonsteking. Hebben jullie nog tips wat te doen? Volgende week ben ik weer bij de gyn, maar die pijn (die soms opkomt) is geen pretje. Groetjes en alvast bedankt.
het is nu niet alleen meer mijn blaas, heel mijn onderbuik verkrampt na 1,5 uur met kruikje begint het te zakken.. Maar die 30 harde buiken heb ik vandaag ver overschreden. Kleine beweegt wel erg goed. moet ik nog iets doen?
Hoihoi, Meer dan dat je nu doet kan haast niet. Indien de harde buiken weer in alle hevigheid terug komen en de kruik helpt niet. zou ik toch contact opnemen met het ziekenhuis. Imke