Ben ik nou de enige of hebben jullie ook wel is van die domme acties dat je echt van jezelf baalt.Vorige week ging ik mijn foto's van camera op ipad zetten op dat moment werd ik ook gebeld en nam op stom natuurlijk dus zat niet echt op te letten.En ja hoor druk op verkeerde knopje alles verwijderen.Grr waren al haar foto s van haar eerste verjaardag en van de vakantie.Dat laatste is wel minder erg was daar met heel mijn familie.Dus daar zijn nog wel foto's van maar stonden toch ook erg leuke foto's op.Zwager wou nog kijken of hij ze terug kon krijgen met speciaal programma maar helaas niet gelukt.Is mijn eigen schuld maar voel mij er toch best kut om vooral haar eerste verjaardag komt nooit meer terug
Och jee dat is echt mega balen ja! Toen ik nog thuiswoonde zouden mijn zus en ik naar een groot feest gaan, kaartjes al in huis. Heb ik met mijn domme hoofd de kaartjes met wat andere dingen weggegooid kwam er de avond van het feest pas achter, toen was het echt ellende, nu kunnen we er om lachen.
Als het op een gewone (micro)SDkaart staat, kun je het echt nog wel terughalen! Als het je niet zelf lukt, zou ik naar een computerzaak gaan..
Foto's kan je echt nog wel terug halen hoor. Desnoods met een ander programms of je kaartje even weg brengen naar een foto of computerzaak. MAAR! Je moet er geen nieuwe meer mee maken. De verdwenen foto's kunnen anders overschreven worden. Ik heb zelf wel eens foto's van jaren terug, terug gevonden. Gedeeltelijk omdat ik in de tussentijd nieuwe foto's had gemaakt.
Hoi Bedankt voor jullie reacties.Geeft mij weer beetje moed ga ik als ik mijn kaartje terug heb (ligt nog bij mijn zwager) even langs foto computer winkel.
Telefoon in m'n achterzak, nog snel snel naar de wc voor ik weg moest, plons, telefoon volledig onder water Snel gepakt (gelukkig was het enkel water waar hij in lag ), afgedroogd, in een bak met rijst gelegd etc... maar helaas, verdronken En er stonden veel leuke foto's en filmpjes op van m'n dochter, zoooo jammer Volgende keer laat ik m'n snartphone automatisch foto's syncen naar een cloud-service, én ik stop 'm nóóit meer in m'n achterzak!
O ik ben ook zo'n oen. Ik heb zeven jaar geleden over het fimpje van m'n bevalling heen gefilmd. Het was zo'n mooi filmpje, netjes van de zijkant gefilmd. En dat ben ik nu kwijt. Ik baal er nog steeds van.
Installeer anders Picasa op je computer.. Dat is een foto programma en daar heb ik foto's op terug gevonden van jaaaaaren geleden.. Ik, ik maak nooit domme acties ik besta er uit
Had voor mijn promotie een prachtige pannenset gekregen - eerste keer ermee koken, zet het kleine pannetje na afgieten weer op het gasfornuis - niet realiserend dat het vlammetje nog aan was! Normaal gesproken draai ik altijd de vlam uit bij het afgieten. Gelijk onuitwisbare verkleuringen toen ik er 10 minuten ofzo later achter kwam.... zo zonde!
Ehh domme acties, fles frituurvet naast t gasfornuis zetten en de pitten vol aan... Alles zat onder en t maakt niet makkelijk schoon.. Struikelen met de fritpan in handen om deze schoon te maken, hele keuken zat weeeer onder Auto dicht gooien sleutel, incl. Huissleutel erin.. Protomonnee uit de auto leggen bij tanken en vergeten weer mee tr nemen En zo kan ik nog wel even doorgaan..
Domme naja lompe actie van mn man Pakket bij de buren bezorgd vandaag want wij beiden aan het werk Gebeurt wel vaker haha Dus de buren zeggen zo ' je zult wel blij zijn met ons als buren, wij zijn vaak wel thuis ' Flapt Mn man er behoorlijk onnadenkend uit ' ja, het lijkt haast alsof jullie beiden niet werken ' Hij bedoelde het niet verkeerd maar komt erg lullig over Denk dat het laatste keer was dat ze iets aan nemen voor ons
Ik heb ook zoveel domme acties dat ik het vaak niet eens meer onthou... Mijn vriend sneed PER ONGELUK iemand af vanmiddag; hij draaide de bocht om met de auto en er bleek toch een fietser te fietsen die wij beiden niet gezien hebben. Hij tikte op de achterkant van de auto en riep door het open raam aan mijn kant (passagierskant) "Hee", waarbij ik hem verbaasd aankeek en zei: Oh hallo! Ik moet er nu nog steeds om lachen; wat een domme reactie van mij! Ik had "Oh sorry" moeten zeggen!!! Dat was meer op zijn plaats.
Eh bij mijn eerste zwangerschap een groeps sms eruit doen per ongeluk met daarin de naam van onze dochter! Kon wel door de grond gaan! ( 3 dagen voor de bevalling dus ze dachten ook allemaal dat ik bevallen was)
Pfff als ik dat lees van foto's en filmpjes ben ik zooo bang om dingen van de bevalling en van m'n dochter kwijt te raken he... Heb wel een aantal dingen op een cloud staan en in online albums en een externe harde schijf. Maar ben altijd bang dat een gedeelte nog niet ergens anders staat... Lijkt me verschrikkelijk!
Herkenbaar! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/506242-help-sd-kaart-per-ongeluk-gewist.html Ik heb hetzelfde gehad als jij, TS, en ik heb een groot deel van mijn foto's teruggevonden! Succes!
Oo wat balen zeg!! Het eerste wat me te binnen schiet is dat ik laatst bij kruidvat was geweest. Daar krijg je van die irritante kleine tasjes en die had ik aan mijn stuur gehangen. Hij wilde niet helemaal doorschuiven zeg maar, normaal knijp ik eerst de handrem in en schuif hem er over. Nu fietste ik al, op een vol plein, en drukte dus al fietsend mijn voorrem in. Je voelt hem al aankomen he?
Hmm nou deze is van vandaag.. Ik ben dus echt geen jurkje mens, maar het staat me wel, dus soms trek ik toch 1 aan zoals vandaag.. Even snel wat boodschapjes halen op de fiets, vliegt die jurk een beetje omhoog, niks aan de hand, snel naar beneden doen half staand op de trappers, verlies ik mijn evenwicht en duikel ik zo over het stuur heen.. Nou daar lag ik, helemaal in een deuk, hysterische lachbui, jurk in de kreukels.. Heb er wel 5 minuten gelegen tot er iemand kwam vragen of het wel ging toen kwam ik weer een beetje op aarde