Ik kan je foto niet zien maar aan jullie reacties te zien is het niet erg. Nog erger voor schut dat ik een topic open en jullie t mee vinden vallen haha. Ik vind t ook wel lastig om op de foto te krijgen maar zie het zelf goed. Ik ga niet meer zelf hannesen met verf ik maak over een week of wat wel een afspraak bij de kapsalon.😅 topic mag van mij wel dicht ben blij dat het volgens jullie meevalt hoewel ik er zelf anders naar kijk. Maar over jezelf ben je toch altijd wat kritischer
ik zie wel wat je bedoeld hoor.. maar dat het oranje is.. nee echt niet! ik zie wel dat het donkerder is bovenin maar dat maakt het juist natuurlijker (mooier) vind ik.. ik heb mijn haren wel eens echt oranje gehad toen ik naar blond ging... nou dat zie je wel hoor hahahah
Zo als bijlage.. Dit is geel oranje! Wat jij hebt echt niet! Ik snap dat je het zelf beter kan zien maar laat mijn foto even bewijzen dat jij al een heel stuk lichter zit en het dus met wat zilvershampoo en een bleekbadje nog best makkelijk sneller tot je gewenste resultaat kan komen zelfs nog optijd voor kerst! Maar dan moet je nu wel even spulletjes halen en dergelijke.. Haal even een fijn masker om na nog een ronde oplichten erin te doen.. Haal je peroxide niet te sterk (6% o.i.d.) en al helemaal geen pakjes, daar gaat je haar inderdaad kapot aan.. Ik had bij deze foto al zeker 2-3 pakjes live blondering gekocht maar ik had gewoon poeder met peroxide moeten gebruiken en ik was gewoon donkerbruin voor ik daaraan begon...
Je loopt niet voor schut. Het is wel iets oranje maar dan moet je echt goed kijken. Haal gewoon wat zilvershampoo en was het een paar keer.